У Полтавському ЦНАПі будуть використані кращі практики подібних офісів

Версія для друкуВерсія для друку

У Полтавському ЦНАПі будуть використані кращі практики подібних офісів

Добудований Центр надання адміністративних послуг в обласному центрі відвідали працівники ЦНАПів із Кременчука та Полтави. Голова облдержадміністрації Олег Синєгубов запросив їх для огляду будівлі, щоб почути експертну думку і зробити офіс функціональним.

«У нас на Полтавщині є на кого рівнятися. Наприклад, Кременчуцький ЦНАП – кращий не лише в області, а один із кращих в Україні. Тому дуже важливо почути думку директора цього закладу щодо тонкощів роботи подібних офісів: як краще зонувати приміщення, де які служби розмістити, щоб заклад був комфортним для відвідувачів», – розповів Олег Синєгубов.

Директор Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у м. Кременчуці» Тетяна Печериця оглянула нове триповерхове приміщення і сказала, що була приємно вражена побаченим.

«Тут дуже світло, правильно вибрана кольорова гамма. Тепер важливо наповнити ЦНАП змістом і зробити функціональним для людей, – зазначила Тетяна Печериця і дала конкретні поради щодо розміщення служб. – Наприклад, соціальні та пенсійні послуги краще розмістити на першому поверсі, щоб літнім людям і жінкам із дитячими візочками було зручно. Також різні послуги можна зонувати за різними кольорами».

Перший заступник голови облдержадміністрації Дмитро Лунін повідомив, що у ЦНАПі відсьогодні розпочаті роботи із введення будівлі в експлуатацію.

«Це так званий фронт-офіс з усіх послуг, тобто тут прийматимуть та видаватимуть документи всі служби: від паспортів – до реєстрації  бізнесу. ЦНАП перебуватиме на балансі області, але взяти необхідну довідку в ньому зможуть як жителі Полтави, так і області», – сказав Дмитро Лунін.

Щоб не було великого напливу відвідувачів, за основу візьмуть кременчуцьку систему їх реєстрації.

«Інформаційна система, яку ми створювали для Кременчуцького ЦНАПу, охоплює понад 200 муніципалітетів і визнана однією з кращих в Україні, – повідомив радник голови Полтавської ОДА з цифрових питань Богдан Бабіч. – У ній немає електронної черги, а є запис відвідувачів на точний час. Ця система допомагає ліквідувати живу чергу і адаптована під потреби ЦНАПів».

 

 

Наверх ↑