Адміністративні послуги

Версія для друкуВерсія для друку

ПЕРЕЛІК основних АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ,


ЗРАЗКИ ДОКУМЕНТІВ, ПРИКЛАДИ ЗАПОВНЕННЯ, БАНКІВСЬКИ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ СПЛАТИ

ДЕРЖАВНОГО МИТА, ІНФОРМАЦІЙНІ ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ КАРТКи

з повним переліком адміністративних послуг (54 послуги станом на 08.09.2016 року)

ви можете ознайомитися у приєднаних файлах наприкінці сторинки 

 
 

 
 
 
 
Послуги відділу Держгеокадастру Полтавського району.
 
 
11. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
 
 
14. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
- землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
- обмеження у використанні земель;
2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
 
15. Видача довідки про: 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
 
 
 
18. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
 
19. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів.
 
20. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
 
 
 

Оформлення та видача паспорта громадянина України
(інформація наводиться довідково)

звертайтесь у Полтавський районний сектор державної міграційної служби україни

вул. Олени Пчілки, 19а, Полтавський район, м. Полтава +38 (0532) 59-91-40 5336@dmsu.gov.ua

Оформлення паспорта вперше:

  • Звернутися за адресою: м. Полтава, вул. Луценко, 19      +38 (0532) 59-91-40 5336@dmsu.gov.ua
  • Свідоцтво про народження
  • Фотокартки непотрібні (фотографування безкоштовно в підрозділі ДМС)
  • Паспорт громадянина України одного з батьків
  • Довідка про реєстрацію громадянином України, видана територіальним органом Дкржавної міграційної служби

У разі зміни прізвища, імені або по батькові:

  • Свідоцтво про зміну імені
  • Свідоцтво про шлюб, розлучення, рішення суду про розлучення
  • Паспорт громадянина України

У разі встановлення розбіжностей у записах:

  • Документ, що підтверджує розбіжність у записах – свідоцтво про народження або свідоцтво про шлюб, розлучення
  • Паспорт громадянина України

інформаційні та технологічні картки послуг дмс

 
 

 
 
 

Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку

Необхідні документи

Особа протягом місяця подає за місцем проживання
(місце проживання має бути зареєстровано):

  • Паспорт громадянина України
  • Фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см у кількості 2 шт
 
 
 

Реєстрація місця проживання або перебування особи

 
 

УВАГА!
З 4 квітня 2016 р. реєстрацію місця проживання здійснюють виконавчі органи місцевих громад

 

У зв’язку з набранням чинності окремих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг») в Україні змінюється система реєстрації місця проживання.

 

Відповідно до закону органом реєстрації визначено виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено). Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися. Адреси, за якими можна буде отримати послугу з реєстрації місця проживання, розміщені на інформаційних стендах у всіх підрозділах ДМС України.

 

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

 

З метою координації дій щодо здійснення реєстрації місця проживання місцевими громадами Державною міграційною службою розроблено Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (Постанова КМУ від 02.03.2016 №207), а також завчасно поінформовано обласні та у місті Києві державні адміністрації про необхідність забезпечення виконання зазначених функцій.

 

Окрім цього, міграційною службою створено веб-портал, призначений для здійснення місцевими громадами реєстрації та передачі даних до Єдиного державного демографічного реєстру, а також надано необхідні роз’яснення щодо отримання доступу та використання ресурсу.

 

 

 
 

Необхідні документи (орієнтовний перелік)

Особа подає:

  • Письмова заява про реєстрацію місця проживання 
  • Квитанція про сплату державного мита 
  • Паспорт громадянина України
  • Заява про зняття особи з реєстрації місця проживання (додаток 8) у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання
  • Талон зняття з реєстрації місця проживання в Україні
  • Свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо реєструється місце проживання дитини, яка не досягла 16-річного віку
  • Військовий квиток або посвідчення про приписку

При проживанні батьків за різними адресами для реєстрації місця проживання, яка не досягла 14 років, разом з одним з батьків подає:

  • Письмова згода другого з батьків
  • Довідка територіального підрозділу або адресно-довідкового підрозділу територіального органу ДМС України за місцем його проживання про те, що дитина не зареєстрована разом з ним

У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються:

  • Документ, що посвідчує особу законного представника
  • Документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки

Бланки заяв примірні

 

Зняття з реєстрації місця проживання особи

 

Необхідні документи

Особисте подання документів:

  • Заява про зняття особи з реєстрації місця проживання
  • Свідоцтво про народження

У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються:

  • Документ, що посвідчує особу законного представника
  • Документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки

Бланки заяв

 
Паспортні послуги

 

Роз’яснення Державної міграційної служби


щодо видачі паспорту громадянина України

 

 


щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування

 

 

 

 

 

Шановні відвідувачі сайту!

Запрошуємо ознайомитися та взяти до відома наступні документи:

1. Квітанція для сплати державного мита за отримання витягу з ДЗК.

2. Квітанція для сплати державного мита за отримання послуг Державної міграційної служби.

3. Переліки документів для замовлення нормативно-грошової оцінки земельної ділянки та для надання відомостей з ДЗК (витяг ДЗК).

4. Технологічні та інформаційні картки для отримання послуг Державної міграційної служби.

5. Зразки заповнення заяв для отримання послуг Державної міграційної служби.

 

 

ДолученняРозмір
spisok_na_dzk_ta_groshovu.pdf77.43 КБ
tehnologichni_kartki_dms.rar45.27 КБ
zrazki_zapovnennya_zayav.rar77.31 КБ
dokumenti_z_instrukciyi_1077.rar61.34 КБ
Реквізити сплати за витяг з ДЗК.xls27.5 КБ
Наверх ↑