Адміністратори відділу з питань надання адміністративних послуг та графік роботи

Версія для друкуВерсія для друку

Відділ з питань надання адміністративних послуг Полтавської районної державної адміністрації

адреса

    

36011, вул.Шевченка, каб.10, 2. (1 поверх)

тел./факс

+38 (0532)  22-2-14-07

Е-mail

tsnapplrn@adm-pl.gov.ua

начальник

    

Калінічук Євгеній Юрійович 

 

Структура відділу

Начальник відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації  Калінічук Євгеній Юрійович

Адміністратори відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації:

Пізик Ярослав Владимирович, Яременко Тетяна Вікторівна

 ail: info-dzk@yand.ua

 

 

Графік прийому громадян

у відділі з питань надання адміністративних послуг Полтавської районної державної адміністрації

 

№ п/п

День прийому адміністраторами документів від громадян та суб’єктів господарювання

Години прийому громадян *

(адміністратори)

(видача результатів)

1

Понеділок

07.30 – 16.30

07.30 – 16.30

2

Вівторок

07.30 – 16.30

07.30 - 16.30

3

Середа

07.30 – 16.30

07.30 - 16.30

4

Четвер

07.30 – 16.30

07.30 - 16.30

5

П’ятниця

07.30 – 15.30

07.30 - 15.20

6

Субота (черговий адмінстратор)

09.00 - 14.00

 09.00 - 14.00

7

Неділя

Вихідний

Вихідний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Примітка.

Прийом громадян здійснюється без перерви. 
Обідня перерва кожного з конкретних адміністраторів визначена індивідуально. У випадку відсутності окремих адміністраторів, з метою дотримання законодавства про працю, а також у випадку хвороби окремих адміністраторів графік роботи може несуттєво тимчасово змінюватися, запроваджуватися перерва. Просимо вибачення за можливі незручності. 
У понеділок начальником відділом здійснюється прийом з 16.30 год. до 20.00 год.

 

 

 

ГРАФІК

прийому громадян на виконання закону україни "Про зверення громадян" у 2017 році

начальник відділу Калінічук Євгеній Юрійович

вівторок – середа                                       15.00 – 17.00 

 

 

Телефон,
за якими можна отримати консультації з питань надання адміністративних послуг, що надаються через відділ з питань надання адміністративних послуг

З мобильного (053)22-2-14-07

Задати запитання через мережу facebook

https://www.facebook.com/evgenij.kalinicuk

 

 Шановні громадяни! 

Надання адміністративних послуг – процес  який складається не лише з безпосереднього прийому громадян,  а складається також з значного комплексу технологічних процедур,  які  потребують значних витрат робочого часу адміністраторів. Після закінчення прийому громадян робота адміністратора продовжується, відбувається комунікація з суб’єктами надання адміністративних послуг, підготовка матеріалів для передачі даним суб’єктам, організація їх логістики,  підготовка матеріалів для видачі громадянам, облік та контроль руху документів. 

 

 

Шановні громадяни! 

Якщо у Вас існують непереборні складнощі з відвідуванням відділу у встановлені часи прийому, або послугу необхідно отримати громадянам з обмеженими фізичними можливостями, які не можуть отримати послугу в приміщенні відділу, Ви можете звернутися до начальнику відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації Калінічука Євгенія Юрійовича для вирішення Вашого питання. Адміністратор відділу за попередньої домовленості відвідуватиме заявника вдома. 

 

 

Надання адміністративних послуг у районі

Відділ з питань надання адміністративних послуг у Полтавському районі Полтавської області переїхав до нового сучасного приміщення. Його вдалося обладнати завдяки підтримці компанії «Нафтогазвидобування», яка виділила на це 116 тис. грн.

У відділі можна замовити отримання послуг у міграційній сфері (вклеювання фотокартки, видача паспорта, зміни прізвища і т.п.) та у сфері земельних питань (реєстрація земельних ділянок, надання відомостей з державного земельного кадастру, нормативно-грошова оцінка землі, статистична звітність форма 6-зем, різні витяги).

Попереднє приміщення Центру (нині відділу) було маленьким, що створювало незручності як для відвідувачів, так і для співробітників. Загалом ЦНАП обслуговує близько 90 тис. мешканців Полтавського району та міста Полтава, і з початку року вже надано 21680 послуг.  Облаштування нового офісу – це перший крок до підвищення комфортності та якості надання адмінпослуг. Завдяки переїзду вдалося збільшити кількість робочих місць – тепер там одночасно можуть обслуговувати до 5-ти відвідувачів. Залу обладнали новою системою кондиціонування повітря. Це важливо, оскільки протягом робочого дня Центр приймає більше 100 осіб. Наразі вдалося майже вирішити питання черг. Планується вирішити питання додаткового збільшення кількості співробітників, які ведуть прийом громадян.

«Ремонт приміщення відділу з питань надання адмінстративних послуг – це черговий проект, який «Нафтогазвидобування» реалізувало у рамках Стратегії соціального партнерства з Полтавським районом на 2014-2016 рр. Наша компанія та вся нафтогазова галузь переживає не найкращі часи, однак ми продовжуємо виконувати взяті на себе зобов’язання, спрямовані на покращення життя полтавців», – зазначив генеральний директор «Нафтогазвидобування» Ігор Щуров.

Загалом у рамках Стратегії соціального партнерства у 2015 році компанія виділила на реалізацію чотирьох соціальних проектів в Полтавському районі 1,5 млн. грн.

 

Телефони,
за якими можна отримати консультації з питань надання адміністративних послуг
у паспортно-міграційній сфері

 

Набуття громадянства   (0532) 50-02-02
Набуття громадянства (0532) 50-02-02
Паспорт громадянина України (0532) 51-02-45
Реєстрація місця проживання (0532) 51-02-45
Документи для виїзду за кордон (0532) 51-02-47
Документування іноземців (0532) 60-63-51
Документи біженців та осіб, що потребують захисту (05322) 2-98-71

 

Наверх ↑