Громадське обговорення

Версія для друкуВерсія для друку

26/03/2017

ПРОТОКОЛ

Громадських слухань щодо врахування громадських інтересів при обговоренні стану опалення житлових будинків с.Розсошенці Щербанівської сільської ради та перехід на індивідуальний вид опалення помешкань

Про проведення громадських слухань з питання опалення житлових будинків с.Розсошенці 

 

Шановні мешканці району, зокрема Щербанівської сільської ради!

16 березня о 16-00 відбудуться громадські слухання за участю громадської ради, органів влади району з питання стану опалення житлових будинків в с.Розсошенці.

Захід відбудеться за адресою: с.Розсошенці, вул.Геологічна, 13


Шановні представники громадськості!

        20 жовтня 2015 року о 15-00 годині у Зеленій залі облдержадміністрації (м. Полтава, вул. Жовтнева, 45) за участю заступника голови облдержадміністрації О.Є. Пругла, представників інститутів громадянського суспільства області відбудеться розширена нарада «Про розробку стратегічної програми інтеграції внутрішньо переміщених осіб в Полтавській області». Запрошуємо вас до участі в обговоренні.


Інформаційне повідомлення про громадське обговорення

         У рамках реалізації Транспортної стратегії України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням КМУ від 20.10.2010 року №2174-р, Державне агентство автомобільних доріг України «Укравтодор» здійснює підготовку Третього спільного із Світовим банком інвестиційного проекту «Покращення автошляхів та безпеки руху» на вибраних ділянках східно-західного дорожнього коридору М-03 (міжнародна автомобільна дорога державного значення Київ-Харків-Довжанський) початково на ділянці Полтава - Валки. 

         Служба автомобільних доріг у Полтавській області повідомляє про оприлюднення на офіційних веб-сайтах Полтавської обласної державної адміністрації (від 20.07.2015 року) та Служби автомобільних доріг у Полтавській області «Рамкового документу про політику переселення» при реалізації зазначеного інвестиційного проекту та проведення консультацій з громадськістю у формі публічного громадського обговорення цього рамкового документу, який описує процес і методи проведення переселення в рамках проекту, включаючи придбання землі та компенсацію для осіб, які зазнають негативного впливу проекту. 

         З зазначеним документом можна ознайомитись у Службі автомобільних доріг у Полтавській області за адресою: 36039, м.Полтава,              вул. Куйбишева, 22-А, на веб-сайтах облдержадміністрації та  Служби автомобільних доріг, органів місцевого самоврядування, а також у вигляді друкованих копій в сільських радах, розташованих по трасі об’єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільної дороги.

         Пропозиції та зауваження просимо надавати до 30.09.2015 року в сільські ради за місцем проживання, райдержадміністрації, управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації (36014, м. Полтава,  вул. Жовтнева, 45, ком.510, тел. 56-41-38), та  Службу автомобільних доріг у Полтавській області за адресою: 36039, м.Полтава, вул. Куйбишева, 22-А, тел. (05322)2-04-55.

Рамковий документ з управління охороною довкілля і соціальними заходами для Проекту реконструкції певних ділянок автомобільної дороги державного значення М-03 Київ - Харків - Довжанський


В об’єднаних територіальних громадах виникне потреба в додатковій кількості спеціалістів з усіх сфер їхньої компетенції

Серед ключових питань, які часто звучать в процесі обговорення проектів перспективних планів з моделювання спроможних територіальних громад – питання щодо структури, чисельності службовців майбутніх органів місцевого самоврядування, скорочення персоналу тощо. Відповідь є в Концепції реформування місцевого самоврядування і вона базується на статті 6 Європейської хартії місцевого самоврядування. Там, зокрема, зазначено, що «місцевi власті мають можливість визначати свої власні внутрішнi адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління».
- При реалізації у повному обсязі положень Концепції реформування місцевого самоврядування, основна частина повноважень буде сконцентрована саме на рівні територіальних громад. Тому і основна частина службовців буде також зосереджена на цьому ж рівні. Внаслідок децентралізації, повноважень як і ресурсів у місцевого самоврядування суттєво збільшиться. В об’єднаних територіальних громадах виникне потреба в додатковій кількості спеціалістів з усіх сфер їхньої компетенції. Частина з них може перейти з місцевих органів виконавчої влади, а щодо інших може виникнути навіть кадровий дефіцит. Крім цього, в невеликих поселеннях буде запроваджено інститут старости, який законом наділяється відповідними повноваженнями і повинен мати достатню кваліфікацію, щоб надавати найпоширеніші місцеві адміністративні послуги. Також у віддалених та великих поселеннях можуть утворюватися територіальні підрозділи виконавчих органів ради об’єднаної громади, які будуть координуватися відповідним старостою. Кількість старост і перелік відповідних структурних територіальних підрозділів органів місцевого самоврядування також буде визначатися безпосередньо місцевими радами, - прокоментував заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства В’ячеслав Негода.
За його словами, для деяких місцевих чиновників, депутатів такі аргументи є непереконливими, оскільки не співпадають з їх приватними інтересами і «трагедію» зникнення «своїх» посад вони порівнюють із уявним зникненням сіл чим так наполегливо залякують селян. Але гірка правда зникнення сіл не в обєднанні громад а, навпаки в їх розєднанні. Якраз одна із причин обезлюднення та зникнення сіл полягає в тому, що сільські ради бездумно подрібнили, вони є неспроможними за усіма показниками і не можуть самостійно забезпечити розвиток на своїй території.  
В’ячеслав Негода також наголосив, що держава зацікавлена зберегти всіх досвідчених та ініціативних сільських, селищних голів та інших спеціалістів. Тому не випадково Законом «Про добровільне обєднання територіальних громад» запроваджено норму про те, що у селах, селищах, в яких знаходилися органи місцевого самоврядування територіальних громад, що об’єдналися, обов’язки старости до їх обрання виконують нинішні сільські, селищні голови. А їх вибори реально буде провести не раніше, як через рік після чергових місцевих виборів. 
Довідково:За даними довідника з історії адміністративно-територіального поділу «Адміністративно-територіальний поділ Полтавщини (1648-2012 роки)» за період із 1960 по 2002 рік на Полтавщині знято з обліку 947 сільських  населених пунктів. Кількість сільських, селищних та міських рад фактично за цей час зросла із 404  до 503.

Запрошуємо громадськість до обговорення
регламенту Центру надання адміністративних послуг Полтавської районної державної адміністрації

 

 
Запрошуємо громадськість до обговорення
переліку адміністративних послуг, які будуть надаватися через Центр надання адміністративних послуг Полтавської районної державної адміністрації
 
 
 
 

 

Наверх ↑