Підсумки роботи зі зверненнями

Версія для друкуВерсія для друку

 

Щодо звіту про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

Робота зі зверненнями громадян в Полтавському районі проводиться відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Проведено аналіз роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік та прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 05.04.2017 року  № 169 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік».

У I півріччі 2017 року продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

- щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дні контролю про стан виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян;

  - проводяться перевірки додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району, відповідно до затвердженого річного графіку. Перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян здійснено у: фінансовому управлінні, секторі у справах сім’ї, молоді та спорту, відділі державної реєстрації, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей, секторі містобудування та архітектури райдержадміністрації, виконкомах Надержинщинської, Абазівської, Василівської, Валківської, Микільської, Нестеренківської сільських рад.

  - щомісячно проводиться особисте звітування  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з питань роботи із зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації.

За I півріччя 2017 року заслухано 12 звітів на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” перед головою райдержадміністрації особисто прозвітували голови виконкомів: Надержинщинської, Абазівської, Василівської, Валківської, Микільської, Нестеренківської сільських рад;  завідувачі секторів: у справах сім’ї, молоді та спорту, містобудування та архітектури  райдержадміністрації; начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник відділу державної реєстрації райдержадміністрації, начальники управлінь: фінансового, соціального захисту населення  райдержадміністрації.

За звітній період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 6 звернень та 6 днів контролю з питань перевірки виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009         № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в райдержадміністрації надіслано звіти до облдержадміністрації за показниками оцінювання роботи із зверненнями громадян у I кварталі 2017 року та ІІ кварталі 2017 року.

 Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до затверджених на 2017 рік графіків, де передбачено проведення особистого та виїзного прийомів кожним керівником не менше двох разів на місяць. Організовано роботу телефону „довіри”, телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями, „гарячої” телефонної лінії, постійно діючих „прямих” телефонних ліній. Графіки систематично оприлюднюються у суспільно – політичній газеті „Вісті”.

За звітній період під час особистих (4 звернень) та виїзних (9 звернень) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 13 звернень, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року (6 та 6 звернень, відповідно).

Розгляд звернень здійснюється з виїздом на місце. Створені умови для участі заявників у перевірці, поданих ними заяв чи скарг, надана можливість ознайомлення з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Здійснюється моніторинг повторних, колективних звернень громадян та причин, що їх породжують, для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району. За звітний період до райдержадміністрації повторних звернень не надходило.

Розгляд повторних звернень знаходиться на постійному контролі голови райдержадміністрації.

Однією з причин надходження повторних звернень громадян є незнання встановлених чинним законодавством термінів розгляду заяв, скарг, пропозицій, коли заявник, надіславши одне звернення та не дочекавшись результатів його вирішення,  надсилає повторні звернення. Також, звернення повторно надходять від заявників, які не погоджуються з наданою відповідно до чинного законодавства відповіддю та намагаються будь-яким чином домогтися позитивного вирішення порушеного питання.

Реєстраційно-контрольні картки заявників заповнюються відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 856 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”.

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 120 звернень громадян, що на 11 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року (109). Письмових звернень надійшло – 116 (у 2016 році – 97).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 96% - становлять заяви (клопотання), 4 %  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» для розгляду за належністю за звітний період надіслано 1 звернення (у першому півріччі 2016 року – 3 звернень). Строк та порядок пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам завжди дотримується.

Найбільше звернень за I півріччя 2017 року надійшло від мешканців Щербанівської (17), Терешківської (15), Супрунівської (11) сільських рад та    м. Полтави (8).

У I півріччі 2017 року від мешканців району до обласної державної адміністрації (відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації) надійшло 11 звернень,що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року (9). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців м. Полтави (4) та Щербанівської (2) сільської ради. Порушувалися питання аграрної політики та земельних відносин (6) комунального господарства (5).

Колективних звернень до райдержадміністрації за звітній період надійшло 20,  що на 7 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року (13 звернень). Найчастіше питання, які порушувалися у зверненнях, стосувалися проблем комунального господарства та благоустрою,  проблем транспорту, освіти.

За I півріччя 2017 року надійшло 2 звернення від інвалідів війни, учасників війни та бойових дій, 5 звернень  - від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (батьків), 2 - від осіб, що мають статус „дитина війни”,  20 - від  інвалідів І, ІІ та ІІІ групи.

Всього у зверненнях громадян порушено 124 питань, що на 15 питань менше, ніж за відповідний період 2016 року (139). Дані аналізу звернень громадян за I півріччя 2017 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 44 % (за відповідний період у 2016 року – 46 %), аграрної політики – 16 %, комунального господарства – 14% ( за відповідний період 2016 року – 26%). Також порушувалися питання освіти та науки (9%), житлової політики (4%), транспорту та зв’язку  (3%) тощо.

З метою роз’яснення порушених питань зобов’язано посадових  осіб постійно надавати у засобах  масової інформації  (районна суспільно – політична газета «Вісті», веб-сторінка райдержадміністрації)  відповідні матеріали. Також  на веб-сторінці райдержадміністрації постійно оновлюються статистично – аналітичні матеріали щодо роботи із зверненнями громадян.

У межах своєї компетенції райдержадміністрація задовольняє прохання, порушені у заявах, та надає вичерпні роз’яснення по суті звернення.

За І півріччя 2017 року  позитивно вирішено 47 % звернень громадян, 43% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

39 заявникам надано одноразову матеріальну допомогу з районного бюджету.

Не допущено фактів надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Жодна заява чи скарга не була визнана необґрунтованою без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Терміни розгляду звернень громадян, встановлені законодавством, не порушувались.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації показав, що на належному рівні така робота проводиться в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації. Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у секторі містобудування та архітектури районної державної адміністрації.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

Робота щодо виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

 

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян

 за І квартал 2017 року

 

За звітний період до районної державної адміністрації (не враховуючи звернення, що надійшли від КБУ «Обласний контактний центр») надійшло 58 звернень громадян, що на 3 звернень менше, ніж за відповідний період    2016 року (61). Письмових звернень надійшло – 54 (у 2016 році - 56).

Під час особистих (3 звернення) та виїзних (1 звернення) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 4 звернень, що на 1 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року (3 та 2 звернення, відповідно).

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 8 колективних звернень, що 2 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року    (6) звернень.

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 98% - становлять заяви (клопотання), 2 %  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Найбільше звернень за І квартал 2017 року надійшло від мешканців Щербанівської (8), Терешківської (8), Супрунівської (5) сільських рад та           м. Полтави (2).

У І кварталі 2017 року від мешканців району до обласної державної адміністрації надійшло 5 зверненнь, що на 2 звернення менше, ніж у  І кварталі 2016 року  (7). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців м. Полтави (2). Найчастіше порушувалися питання аграрної політики та земельних відносин (4), пасажирських перевезень (1).

За І квартал 2017 року не надійшло жодного повторного звернення.

За звітний період позитивно вирішено 52,1%  звернень громадян, у 47, 9%  від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

Також, за звітний період від мешканців Полтавського району до комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» надійшло 172 звернення, які розглядалися райдержадміністрацією. Із них: 120 звернень стосувалися житлової політики (отримання субсидій на житлово-комунальні послуги), 8 - соціального захисту, 3 – аграрна політика ( земельні відносини).


Довідка

про підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік

Робота зі зверненнями громадян  в районі проводиться відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року обговорено на засіданні колегії районної державної адміністрації 11 серпня 2016 року, за результатами розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 16.08.2016 № 355 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року».

У 2016 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

- щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дні контролю про стан виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян;

  - затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району. Перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян здійснено службі у справах дітей райдержадміністрації,  у відділах: з питань надання адміністративних послуг, освіти, культури і туризму, агропромислового розвитку, економіки і торгівлі  райдержадміністрації; у секторах: у справах сім'ї, молоді та спорту, житлово-комунального господарства та будівництва, містобудування та архітектури, , фінансовому управлінні та управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, виконкомах Бричківської, Василівської, Кротенківської, Кіровської, Куликівської, Надержинщинської, Рунівщинської,  Степненської, Судіївської, Тростянецької, Черкасівської сільських рад.

  - щомісячно проводиться особисте звітування  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з питань роботи зі зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації. У 2015 році заслухано 21 звіт на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” перед головою райдержадміністрації особисто прозвітували голови виконкомів: Бричківської, Василівської, Кротенківської, Кіровської, Куликівської, Мачухівської, Рунівщинської,  Степненської, Судіївської, Тростянецької, Черкасівської сільських рад; начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації; начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальники відділів: агропромислового розвитку, з питань надання адміністративних послуг, освіти, культури і туризму, агропромислового розвитку, економіки і торгівлі райдержадміністрації; завідувачі секторів: у справах сім'ї, молоді та спорту, житлово-комунального господарства та будівництва, містобудування та архітектури райдержадміністрації.

При перевірці виконкомів вищеназваних сільських рад стосовно дотримання законодавства про звернення громадян виявлено ряд недоліків, про які було повідомлено сільським головам.

   За звітній період проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 12 звернень та 12 днів контролю з питань перевірки виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.

   На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009         № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в райдержадміністрації забезпечено щоквартальне звітування перед облдержадміністрацією за показниками оцінювання роботи із зверненнями громадян.   

Налагоджено співпрацю з відповідальними за роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, надається відповідна консультативна та практично-методична допомога. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями.

Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до затверджених на 2015  рік графіків, де передбачено проведення особистого та виїзного прийомів кожним керівником не менше двох разів на місяць. Організовано роботу телефону „довіри”, телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями, „гарячої” телефонної лінії, постійно діючих „прямих” телефонних ліній. Графіки систематично оприлюднюються у суспільно – політичній газеті „Вісті” та по районному радіомовленню.

За звітній період під час особистих (18 звернень) та виїзних ( 6 звернень) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 24 звернення, що на 20 звернень більше, ніж за відповідний період 2015 року (40 та 4 звернення відповідно).

Здійснюється моніторинг повторних, колективних звернень громадян та причин, що їх породжують, для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

   Розгляд звернень здійснюється з виїздом на місце. Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надано можливість ознайомлення з матеріалами перевірок відповідних звернень.

   Реєстрація звернень громадян проводиться в системі електронного документообігу та контролю „Оптіма”. Реєстраційно-контрольні картки заявників заповнюються   відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 856 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”.

   За  звітний період до районної державної адміністрації надійшло 244 звернення громадян, що на 2 звернення більше, ніж у 2015 році (242). Зменшення кількості письмових звернень за останні 2 роки свідчить про те, що для більшості громадян зручніше звернутися із заявою у телефонному режимі на Урядову «гарячу» лінію або в комунальну бюджетну установу «Обласний контактний центр».

Письмових звернень надійшло – 220 (у 2015 році - 198), що на 22 звернення більше.

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 96% - становлять заяви (клопотання), 4%  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» для розгляду за належністю надіслано 7 звернень, у минулому році – 11. Найбільше у зверненнях порушувалися питання соціального захисту (4).

 Строк та порядок пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам завжди дотримується.

Найбільше звернень за звітний період надійшло від мешканців Щербанівської (35), Терешківської (27), Супрунівської (19) сільських рад та      м. Полтави (27).

У 2016 році від мешканців району до обласної державної адміністрації надійшло 31 звернення, що на 6 звернень менше, ніж у 2015 році (37). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців Кротенківської (4), Щербанівської (3) сільських рад та м. Полтави (11). Найчастіше порушувалися питання комунального господарства та благоустрою (16), аграрної політики та земельних відносин (9), житлової політики (7).

Колективних звернень до райдержадміністрації за звітній період надійшло 22, що на 13 звернень менше, ніж у 2015 році (35). Вони стосувалися проблем комунального господарства та благоустрою, транспорту та зв'язку, земельних питань.

З метою зменшення кількості колективних звернень громадян здійснюється моніторинг таких  звернень та причин, що їх породжують, для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами щодо шляхів вирішення питань, з якими вони звернулися до райдержадміністрації, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями.

За  2016 рік надійшло 2 повторних звернення.

Розгляд повторних звернень знаходиться на постійному контролі голови райдержадміністрації.

За 2016 рік надійшло 18 звернень від учасників війни та бойових дій, 8 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (батьків), 9 - від осіб, що мають статус „дитина війни”,  29 - від  інвалідів І групи, ІІ групи, ІІІ групи.

За звітній період до райдержадміністрації звернулося 172 чоловіка та 196 жінок.

Всього у зверненнях громадян порушено 314 питань (у 2015 році - 386). Дані аналізу звернень громадян за рік свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 113 (36%), у 2015 році – 91 (23,6%); комунального господарства – 63 (20,1%), у 2015 році – 110 (28,5%); аграрної політики і земельних відносин – 25 (8%), у 2015 році - 40 (10,4%).

Також, порушувалися питання транспорту та зв'язку,  освіти.

З метою роз’яснення порушених питань зобов’язано посадових  осіб постійно надавати у засобах  масової інформації  (районна суспільно – політична газета «Вісті», районне радіо, веб-сторінка райдержадміністрації)  відповідні матеріали. Так,  на веб-сторінці райдержадміністрації розміщений Закон України «Про звернення громадян», призначення житлових субсидій,  оформлення договору по догляду за дитиною, про здійснення права на спадкування, визначення батьківства.

У межах своєї компетенції райдержадміністрація задовольняє прохання, порушені у заявах, та надає вичерпні роз’яснення щодо суті звернення.

 За 2016 рік позитивно вирішено  50 % звернень громадян, у 50 % від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

84 заявникам надано одноразову матеріальну допомогу з районного бюджету.

Не допущено фактів надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Жодна заява чи скарга не була визнана необґрунтованою без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Терміни розгляду звернень громадян, встановлені законодавством, не порушувались.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації показав, що на належному рівні така робота проводиться в управлінні соціального захисту населення, фінансовому управлінні, у відділі агропромислового розвитку та секторі житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб із зверненнями громадян.

Робота щодо виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.


Щодо звіту про роботу

зі зверненнями громадян

 

за 9 місяців 2016 року

 

Робота зі зверненнями громадян в Полтавському районі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

- щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дні контролю про стан виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян;

  - проводяться перевірки додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району, відповідно до затвердженого річного графіку. Перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян здійснено у секторах: містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації; у відділах: з питань надання адміністративних послуг, освіти, культури і туризму райдержадміністрації, виконкомах Бричківської, Василівської, Черкасівської, Степненської, Кротенківської, Судіївської, Тахтаулівської, Куликівської, Тростянецької  сільських рад.

  - щомісячно проводиться особисте звітування  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з питань роботи із зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації.

За 9 місяців 2016 року заслухано 17 звітів на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” перед головою райдержадміністрації особисто прозвітували голови виконкомів: Мачухівської, Бричківської, Василівської, Черкасівської, Степненської, Кротенківської, Судіївської, Тахтаулівської, Куликівської сільських рад;  завідувачі секторів: містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва, сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації; начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальники відділів: агропромислового розвитку, з питань надання адміністративних послуг, освіти, культури і туризму районної державної адміністрації.

За звітній період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 9 звернень та 9 днів контролю з питань перевірки виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009         № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в райдержадміністрації надіслано звіти до облдержадміністрації за показниками оцінювання роботи із зверненнями громадян у I , ІІ та ІІІ кварталі 2016 року.

 Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до затверджених на 2016 рік графіків, де передбачено проведення особистого та виїзного прийомів кожним керівником не менше двох разів на місяць. Організовано роботу телефону „довіри”, телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями, „гарячої” телефонної лінії, постійно діючих „прямих” телефонних ліній. Графіки систематично оприлюднюються у суспільно – політичній газеті „Вісті” та по районному радіомовленню.

За звітній період під час особистих (11 звернень) та виїзних (6 звернень) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 17 звернень, що на 16 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (29 та 4 звернення, відповідно).

Розгляд звернень здійснюється з виїздом на місце. Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надана можливість ознайомлення з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Здійснюється моніторинг повторних, колективних звернень громадян та причин, що їх породжують, для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району. За звітний період райдержадміністрацією отримано 2 повторних звернення.

Реєстрація звернень громадян проводиться в системі електронного документообігу та контролю „Оптіма”. Реєстраційно-контрольні картки заявників заповнюються відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 856 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”.

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 165 звернень громадян, що на 20 звернень менше, ніж у 2015 році (185). Письмових звернень надійшло – 148  (у 2015 році – 152).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 96% - становлять заяви (клопотання), 4 %  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» для розгляду за належністю за звітний період надіслано 7 звернень.  Строк та порядок пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам завжди дотримується.

Найбільше звернень за 9 місяців 2016 року надійшло від мешканців Щербанівської (26), Терешківської (22), Супрунівської (15), Заворсклянської (9) сільських рад.

За 9 місяців 2016 року від мешканців району до обласної державної адміністрації (відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації) надійшло 19 звернень, що на 10 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (29). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців Щербанівської (3), Черкасівської (2), Кротенківської (2) сільських рад та м. Полтави (6). Порушувалися питання аграрної політики та земельних відносин (6) , комунального господарства (4) та  житлової політики (2).

Колективних звернень до райдержадміністрації за звітній період надійшло 18,  що на 12 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (30 звернень). Найчастіше питання, які порушувалися у зверненнях, стосувалися проблем комунального господарства та благоустрою (5),  проблем транспорту (3), освіти (2), аграрної політики та земельних відносин (2).

За 9 місяців 2016 року надійшло 15 звернень від інвалідів війни, учасників війни та бойових дій, 9 звернень  - від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (батьків), 7 - від осіб, що мають статус „дитина війни”, 22 - від  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп.

За звітній період до райдержадміністрації звернулося 114 чоловік та         141 жінка.

Всього у зверненнях громадян порушено 239 питань, що на 67 питань менше, ніж за відповідний період 2015 року (306). Дані аналізу звернень громадян за 9 місяців 2016 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 84 (у 2015році - 67), комунального господарства – 52 ( у 2015 році – 99),  , аграрної політики і земельних відносин – 20 (у 2015 році  - 32).

Також, порушувалися питання житлової політики – 16 (у 2015 році - 23), транспорту та зв'язку  - 16 (у 2015 році -  18) тощо.

З метою роз’яснення порушених питань зобов’язано посадових  осіб постійно надавати у засобах  масової інформації  (районна суспільно – політична газета «Вісті», районне радіо, веб-сторінка райдержадміністрації)  відповідні матеріали. Також,  на веб-сторінці райдержадміністрації постійно оновлюються статистично – аналітичні матеріали щодо роботи із зверненнями громадян.

У межах своєї компетенції райдержадміністрація задовольняє прохання, порушені у заявах, та надає вичерпні роз’яснення по суті звернення.

За 9 місяців 2016 року  позитивно вирішено 48,8 % звернень громадян, 51,2 % від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

56 заявникам надано одноразову матеріальну допомогу з районного бюджету.

Не допущено фактів надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Жодна заява чи скарга не була визнана необґрунтованою без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Терміни розгляду звернень громадян, встановлені законодавством, не порушувались.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації показав, що на належному рівні така робота проводиться в управлінні соціального захисту населення, у відділах: житлово-комунального господарства та будівництва, містобудування та архітектури райдержадміністрації. Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у відділах: у справах сім'ї, молоді та спорту, економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

 

Робота щодо виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

 за ІІ квартал 2016 року

 

         За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 48 звернень громадян, що на 18 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (66). Письмових звернень надійшло – 41 (у 2014 році - 53).

Під час особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 3 звернення, що на 10 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (13).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 97% - становлять заяви (клопотання), 3 %  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Найбільше звернень за ІІ квартал 2016 року надійшло від мешканців Щербанівської (9), Супрунівської (6), сільських рад .

У IІ кварталі 2016 року від мешканців району до обласної державної адміністрації надійшло 4 звернення. Питання, порушені у зверненнях стосувалися соціального захисту (1), земельних  питань (1), пенсійного забезпеченння (1) та оскарження дій правоохоронних органів (1).

За ІІ квартал 2015 року не надійшло 1 повторне звернення.

За звітний період позитивно вирішено 56% звернень громадян, у 44 % від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

Також, за звітний період від мешканців району до комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» від мешканців Полтавського району надійшло 54 звернення громадян.  Питання стосувалися житлової політики (отримання субсидій на житлово-комунальні послуги), соціального захисту, роботи транспорту.

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян

 за І квартал 2016 року

 

За звітний період до районної державної адміністрації (не враховуючи звернення, що надійшли від КБУ «Обласний контактний центр») надійшло 61 звернення громадян, що на 34 звернення більше, ніж за відповідний період    2015 року (27). Письмових звернень надійшло – 56 (у 2015 році - 23).

Під час особистих (3 звернення) та виїзних (2 звернення) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 5 звернень, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року (4 та 0 звернення, відповідно).

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 6 колективних звернень, що 2 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року    (4) звернення.

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 97% - становлять заяви (клопотання), 3 %  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Найбільше звернень за І квартал 2016 року надійшло від мешканців Терешківської (10), Щербанівської (9), Супрунівської (8)  сільських рад та       м. Полтави  (5).

У I кварталі 2016 року від мешканців району до обласної державної адміністрації надійшло 7 звернень, як і за відповідний період  2015 року (7). Звернення до органів влади вищого рівня (відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації) надійшли від мешканців  Щербанівської (3), Надержинщинської (1), Черкасівської (1)     сільських рад та м. Полтави (2).

За І квартал 2016 року не надійшло жодного повторного звернення.

За звітний період позитивно вирішено 47, 9% звернень громадян, у 52,1% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

Також, за звітний період від мешканців району до комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» надійшло 175 звернень громадян, що на 128 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року.  Питання стосувалися житлової політики (отримання субсидій на житлово-комунальні послуги), комунального господарства, роботи транспорту.


 

 

Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік

 

Робота зі зверненнями громадян  в районі проводиться відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року обговорено на засіданні колегії районної державної адміністрації 21 грудня 2015 року, за результатами розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 23.12.2015  № 394 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року».

У 2015 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

- щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дні контролю про стан виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян;

  - затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району. Перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян здійснено у відділах: освіти, культури і туризму, агропромислового розвитку  райдержадміністрації; у секторах: у справах сім'ї, молоді та спорту, житлово-комунального господарства та будівництва, містобудування та архітектури, економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, фінансовому управлінні та управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, виконкомах Гожулівської, Валківської, Заворсклянської, Нестеренківської, Ковалівської, Супрунівської, Судіївської, Щербанівської, Терешківської, Калашниківської, Чорноглазіваської,  Мачухівської  сільських рад.

  - щомісячно проводиться особисте звітування  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з питань роботи зі зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації. У 2015 році заслухано 21 звіт на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” перед головою райдержадміністрації особисто прозвітували голови виконкомів Куликівької, Гожулівської, Валківської, Заворсклянської, Нестеренківської, Ковалівської, Супрунівської, Судіївської, Щербанівської, Терешківської, Калашниківської, Чорноглазіваської сільських рад; начальники управлінь: фінансового, соціального захисту населення районної державної адміністрації; начальники відділів: освіти, культури і туризму, агропромислового розвитку  райдержадміністрації; завідувачі секторів: у справах сім'ї, молоді та спорту, житлово-комунального господарства та будівництва, містобудування та архітектури, економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації.

При перевірці виконкомів вищеназваних сільських рад стосовно дотримання законодавства про звернення громадян виявлено ряд недоліків, про які було повідомлено головам виконкомів.

   За звітній період проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 12 звернень та 12 днів контролю з питань перевірки виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.

   На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009         № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в райдержадміністрації забезпечено щоквартальне звітування перед облдержадміністрацією за показниками оцінювання роботи із зверненнями громадян.   

Налагоджено співпрацю з відповідальними за роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, надається відповідна консультативна та практично-методична допомога. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями.

Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до затверджених на 2015  рік графіків, де передбачено проведення особистого та виїзного прийомів кожним керівником не менше двох разів на місяць. Організовано роботу телефону „довіри”, телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями, „гарячої” телефонної лінії, постійно діючих „прямих” телефонних ліній. Графіки систематично оприлюднюються у суспільно – політичній газеті „Вісті” та по районному радіомовленню.

За звітній період під час особистих (40 звернень) та виїзних (4 звернення) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 44 звернення, що на 175 звернень більше, ніж за відповідний період 2014 року (25 та 2 звернення відповідно).

Здійснюється моніторинг повторних, колективних звернень громадян та причин, що їх породжують, для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

   Розгляд звернень здійснюється з виїздом на місце. Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надано можливість ознайомлення з матеріалами перевірок відповідних звернень.

   Реєстрація звернень громадян проводиться в системі електронного документообігу та контролю „Оптіма”. Реєстраційно-контрольні картки заявників заповнюються   відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 856 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”.

   За  звітний період до районної державної адміністрації надійшло 242 звернення громадян, що на 80 звернень більше, ніж у 2014 році (162). Зменшення кількості письмових звернень за останні 2 роки свідчить про те, що для більшості громадян зручніше звернутися із заявою у телефонному режимі на Урядову «гарячу» лінію або в КБУ «Обласний контактний центр».

Письмових звернень надійшло – 198 (у 2014 році - 135), що на 44 звернення більше.

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 96% - становлять заяви (клопотання), 4%  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» для розгляду за належністю надіслано 11 звернень, у минулому році – 6. Питання, порушені у вищеназваних зверненнях, стосувалися графіків пасажирських перевезень та питань, які вирішуються без посередньо відповідним органом місцевого самоврядування. Строк та порядок пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам завжди дотримується.

Найбільше звернень за звітний період надійшло від мешканців Щербанівської (33), Супрунівської (21) сільських рад та м. Полтави (17).

У 2015 році від мешканців району до обласної державної адміністрації надійшло 37 звернень, що на 7звернень більше, ніж за відповідний період 2014 року (30). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців  Гожулівської (5), Щербанівської (5) та м. Полтава (6). Найчастіше порушувалися питання комунального господарства та благоустрою (9), житлової політики (6), та соціального захисту (4).

Колективних звернень до райдержадміністрації за звітній період надійшло 35, що на 10 звернень більше, ніж у 2014 році (25). Вони стосувалися проблем комунального господарства та благоустрою, транспорту та зв'язку, роботи місцевих державних адміністрацій.

З метою зменшення кількості колективних звернень громадян здійснюється моніторинг таких  звернень та причин, що їх породжують, для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами щодо шляхів вирішення питань, з якими вони звернулися до райдержадміністрації, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями.

За  2015 рік не надійшло жодного повторного звернення.

Розгляд повторних звернень знаходиться на постійному контролі голови райдержадміністрації.

За 2015 рік надійшло 12 звернень від учасників війни та бойових дій, 12 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (батьків), 12 - від осіб, що мають статус „дитина війни”,  27 - від  інвалідів І групи, ІІ групи, ІІІ групи.

За звітній період до райдержадміністрації звернулося 158 чоловіків та 161 жінка.

Всього у зверненнях громадян порушено 386 питань (у 2014 році - 226). Дані аналізу звернень громадян за рік свідчать, що найбільшу частку з них складають питання комунального господарства – 110 (28,5%),  соціального захисту – 91 (23,6%), аграрної політики і земельних відносин – 40 (10,4),  житлової політики 32 (8,3 %).

Також порушувалися питання транспорту та зв'язку, освіти та діяльності органів місцевого самоврядування.

З метою роз’яснення порушених питань зобов’язано посадових  осіб постійно надавати у засобах  масової інформації  (районна суспільно – політична газета «Вісті», районне радіо, веб-сторінка райдержадміністрації)  відповідні матеріали. Так,   на веб-сторінці райдержадміністрації розміщений Закон України «Про звернення громадян», призначення житлових субсидій,  оформлення договору по догляду за дитиною, про здійснення права на спадкування, визначення батьківства.

У межах своєї компетенції райдержадміністрація задовольняє прохання, порушені у заявах, та надає вичерпні роз’яснення щодо суті звернення.

 За 2015 рік позитивно вирішено  34,3 % звернень громадян, у 65,7% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

61 заявнику надано одноразову матеріальну допомогу з районного бюджету.

Не допущено фактів надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Жодна заява чи скарга не була визнана необґрунтованою без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Терміни розгляду звернень громадян, встановлені законодавством, не порушувались.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації показав, що на належному рівні така робота проводиться в управлінні соціального захисту населення, фінансовому управлінні, у відділі агропромислового розвитку та секторі житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб із зверненнями громадян.

 

Робота щодо виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

Щодо звіту про роботу

зі зверненнями громадян

за 9 місяців 2015 року

Робота зі зверненнями громадян в Полтавському районі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

- щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дні контролю про стан виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян;

  - проводяться перевірки додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району, відповідно до затвердженого річного графіку. Перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян проведено у відділах: освіти,  культури і туризму райдержадміністрації; у секторах: у справах сім'ї, молоді та спорту, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва, економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, виконкомах Гожулівської, Валківської, Заворсклянської, Нестеренківської, Ковалівської, Супрунівської, Судіївської, Щербанівської, Терешківської  сільських рад.

  - щомісячно проводиться особисте звітування  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з питань роботи із зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації.

За 9 місяців 2015 року заслухано 16 звітів на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” перед головою райдержадміністрації особисто прозвітували голови виконкомів Куликівської, Гожулівської, Валківської, Заворсклянської, Нестеренківської, Ковалівської,  Супрунівської, Судіївської, Щербанівської сільських рад; завідувачі: сектору у справах сім'ї, молоді та спорту,  містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва, економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, начальник управління агропромислового розвитку, начальники відділів: освіти, культури і туризму районної державної адміністрації.

За звітній період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 9 звернень та 9 днів контролю з питань перевірки виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009         № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в райдержадміністрації надіслано звіти до облдержадміністрації за показниками оцінювання роботи із зверненнями громадян у I , ІІ та ІІІ кварталі 2015 року.

 Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до затверджених на 2015 рік графіків, де передбачено проведення особистого та виїзного прийомів кожним керівником не менше двох разів на місяць. Організовано роботу телефону „довіри”, телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями, „гарячої” телефонної лінії, постійно діючих „прямих” телефонних ліній. Графіки систематично оприлюднюються у суспільно – політичній газеті „Вісті” та по районному радіомовленню.

За звітній період під час особистих (29 звернень) та виїзних (4 звернення) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 33 звернення, що на 12 звернень більше, ніж за відповідний період 2014 року (19 та 2 звернення, відповідно).

Розгляд звернень здійснюється з виїздом на місце. Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надана можливість ознайомлення з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Здійснюється моніторинг повторних, колективних звернень громадян та причин, що їх породжують, для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району. За звітний період райдержадміністрацією отримано жодного повторного звернення.

Реєстрація звернень громадян проводиться в системі електронного документообігу та контролю „Оптіма”. Реєстраційно-контрольні картки заявників заповнюються відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 856 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”.

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 185 звернень громадян, що на 58 звернень більше, ніж у 2014 році (127). Письмових звернень надійшло – 152 (у 2014 році – 106).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 96% - становлять заяви (клопотання), 4 %  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» для розгляду за належністю за звітний період надіслано 9 звернень.  Строк та порядок пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам завжди дотримується.

Найбільше звернень за 9 місяців 2015 року надійшло від мешканців Щербанівської (24),  Супрунівської (16), Гожулівської (12),  Абазівської (8) сільських рад та м. Полтави (13).

За 9 місяців 2015 року від мешканців району до обласної державної адміністрації (відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації) надійшло 29 звернень, що на 5 звернень більше, ніж за відповідний період 2014 року (24). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців Гожулівської (4), Супрунівської (3), Куликівської (3) сільських рад та м.Полтави (4). Найчастіше порушувалися питання комунального господарства та благоустрою (7), житлової політики (5) та соціального захисту (4).

Колективних звернень до райдержадміністрації за звітній період надійшло 30,  що на 9 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року (21 звернення). Найчастіше питання, які порушувалися у зверненнях, стосувалися комунального господарства та  благоустрою (7), проблем транспорту (6), освіти (4).

За 9 місяців 2015 року надійшло 10 звернень від інвалідів війни, учасників війни та бойових дій, 9 звернень  - від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (батьків), 8 - від осіб, що мають статус „дитина війни”, 23 - від  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп.

За звітній період до райдержадміністрації звернулося 124 чоловіка та         121 жінка.

Всього у зверненнях громадян порушено 306 питань, що на 125 питань більше, ніж за відповідний період 2014 року (181). Дані аналізу звернень громадян за 9 місяців 2015 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання комунального господарства – 99 ( у 2014 році – 49),  соціального захисту – 67 (у 2014 році - 41), аграрної політики і земельних відносин – 32 (у 2014 році  - (18).

Також порушувалися питання житлової політики (23), транспорту та зв'язку (18), освіти (8), тощо.

З метою роз’яснення порушених питань зобов’язано посадових  осіб постійно надавати у засобах  масової інформації  (районна суспільно – політична газета «Вісті», районне радіо, веб-сторінка райдержадміністрації)  відповідні матеріали. Також  на веб-сторінці райдержадміністрації постійно оновлюються статистично – аналітичні матеріали щодо роботи із зверненнями громадян.

У межах своєї компетенції райдержадміністрація задовольняє прохання, порушені у заявах, та надає вичерпні роз’яснення по суті звернення.

За 9 місяців 2015 року  позитивно вирішено 26,5 % звернень громадян, 73,5 % від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

37 заявникам надано одноразову матеріальну допомогу з районного бюджету.

Не допущено фактів надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Жодна заява чи скарга не була визнана необґрунтованою без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Терміни розгляду звернень громадян, встановлені законодавством, не порушувались.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації показав, що на належному рівні така робота проводиться в управлінні соціального захисту населення, у відділах: житлово-комунального господарства та будівництва, містобудування та архітектури райдержадміністрації. Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у відділах: у справах сім'ї, молоді та спорту, економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

Робота щодо виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

Наверх ↑