Полтавське об'єднане управління Пенсійного Фонду України в Полтавській області

Версія для друкуВерсія для друку

Полтавське об’єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області

 

Юридична адреса: 36003 м. Полтава, вул. Дмитра Коряка,3

Е-mail: reg26@pl.pfu.gov.ua

Розклад роботи управління

Понеділок – четвер  з 8.00. до 17.00

П’ятниця з 8.00. до 15.45.

Обідня перерва з 12.00 до 12.45.

 

Розташування, телефонні номери, електронна пошта

керівництва Полтавського об'єднаного управління Пенсійного фонду України  Полтавської області та керівників структурних підрозділів  управління

 

36003, м. Полтава, вул. Дмитра Коряка, 3,  е-mail:  reg26@pl.pfu.gov.ua

 

КАДУШКІНА

Тетяна Віталіївна

начальник управління

(каб. 706)

50-03-31

 

Відділ обслуговування громадян

 Київського району в м. Полтаві

ПРОХОДОВСЬКИЙ

Володимир Іванович

начальник відділу

(каб. 212)

56-59-74

Відділ з питань призначення та перерахунку пенсій

 Київського району в м. Полтаві

ШЕРСТЮК

Яна Анатоліївна

начальник відділу

(каб. 716)

56-09-62

Бюджетно-фінансовий відділ

КРАМАР

Діана Вікторівна

начальник відділу-

головний бухгалтер

(каб. 707)

7-26-78

Сектор персоналу та організаційно-інформаційної роботи

ЛАГУТА

Марина Олександрівна

завідувач сектору

(каб. 211)

7-32-46

Юридичний відділ

ЧУЙКО

Дмитро Миколайович

начальник відділу

(каб. 331)

56-54-33

Адміністративно-господарський відділ

СІЛАДІ

Валентина Володимирівна

начальник відділу

(каб. 705)

7-42-57

 

36040,  м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 30, е-mail:  reg28@pl.pfu.gov.ua

 

ДЄДОВА

Наталія Володимирівна

заступник начальника управління

(каб. 204)

68-11-44

Відділ обслуговування громадян Шевченківського району в м. Полтаві

ДЕМЕНКО

Ірина Олександрівна

начальник відділу

(каб. 201)

68-11-33

 

 

Відділ з питань призначення та перерахунку пенсій

 Шевченківського району в м. Полтаві

ОЧЕРЕТЯНА

Ірина Вікторівна

начальник відділу

(каб. 203)

63-55-39

 

Відділ платежів до пенсійної системи

ДМИТРЕНКО

Ігор Володимирович

начальник відділу

(каб. 401)

63-70-99

 

Відділ ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем

КУРИЛЯК

Олена Сергіївна    

начальник відділу

(каб. 202)

63-70-07

 

36022, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, 39, е-mail: reg27@pl.pfu.gov.ua

 

КНИШ

Валерій Григорович

 

перший заступник начальника управління

(каб. 415)

51-30-36

 

Сектор обслуговування громадян

 Подільського району в м. Полтаві

МОЖНА

 Ірина Миколаївна

завідувач сектору

(каб. 4)

51-32-65

 

Відділ з питань призначення та перерахунку пенсій

   Подільського району в м. Полтаві

ЄРМОЛАЄВА

Вікторія Владиславівна

начальник відділу

(каб. 414)

51-32-65

 

Відділ адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем

ТОЛКАЧОВ

Дмитро Миколайович

начальник відділу

(каб. 402)

58-44-27

 

 

36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 7,  е-mail:  reg19@ pl.pfu.gov.ua

 

ЯРОШЕНКО

Любов Владиславівна

заступник начальника управління

(каб. 204)

2-49-12

Сектор обслуговування громадян в Полтавському районі

ГАЛЬЧЕНКО

Алла Миколаївна

завідувач сектору

(каб. 8)

2-95-36

Відділ з питань призначення та перерахунку пенсій

 в Полтавському районі

ЯСЮЧЕНЯ

Тетяна Вікентіївна

начальник відділу

(каб. 208)

56-22-91

Відділ контрольно-перевірочної роботи

ПИЛИПЕНКО

Вікторія Миколаївна

начальник відділу

(каб. 203)

56-97-60

 

 

 

 

 

 

 


Графік

 особистого прийому громадян

керівництвом Полтавського об'єднаного управління Пенсійного фонду України  Полтавської області та керівниками структурних підрозділів  управління

 

№ п/п

Дні тижні

Прізвище, ім’я,

 по батькові

Посада

 

 

 

 

 

 

 

Години прийому

 

Адреса

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

Понеділок

Кадушкіна

 Тетяна Віталіївна

 

Начальник управління

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Дмитра Коряка, 3

Дмитренко

 Ігор Володимирович

Начальник відділу платежів до пенсійної системи

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Івана Мазепи, 30

Шерстюк

 Яна

Анатоліївна

Начальник відділу з питань призначення та перерахунку пенсій Київського району в м. Полтаві

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Дмитра Коряка, 3

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

Вівторок

Кадушкіна

 Тетяна Віталіївна

Начальник управління

13.00-17.00

 

 

 

08.00-12.00

 

 

 

м. Полтава

вул. Дмитра Коряка, 3

Куриляк

Олена Сергіївна

Начальник відділу ведення

електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем

13.00-17.00

м. Полтава

вул. Івана Мазепи, 30

Ясюченя

 Тетяна Вікентіївна

Начальник відділу з питань призначення та перерахунку пенсій в Полтавському районі

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Шевченка, 7

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа

Книш

 Валерій

Григорович

Перший заступник начальника управління

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Анатолія Кукоби, 39

Пилипенко

 Вікторія Миколаївна

Начальник відділу контрольно-перевірочної роботи

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Шевченка, 7

Очеретяна

 Ірина Вікторівна

Начальник відділу з питань призначення та перерахунку пенсій Шевченківського району в м. Полтаві

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Івана Мазепи, 30

Чуйко

 Дмитро

Миколайович

Начальник юридичного відділу

 

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Дмитра Коряка, 3

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

Четвер

Дєдова Наталія

 Володимирівна

Заступник

начальника управління

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Івана Мазепи, 30

Дмитренко

 Ігор Володимирович

Начальник відділу платежів до пенсійної системи

13.00-17.00

м. Полтава

вул. Івана Мазепи, 30

Єрмолаєва

Вікторія Владиславівна

Начальник відділу з питань призначення та перерахунку пенсій Подільського району в м. Полтаві

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Анатолія Кукоби, 39

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

П'ятниця

Ярошенко Любов

Владиславівна

Заступник

начальника управління

08.00-12.00

м. Полтава

вул. Шевченка, 7

Куриляк Олена Сергіївна

Начальник відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем

8.00-12.00

м. Полтава

вул. Івана Мазепи, 30

Пилипенко Вікторія Миколаївна

 

 

 

Начальник відділу контрольно-перевірочної роботи

13.00-15.45

м. Полтава

вул. Шевченка, 7

 

 

            Прийом громадян керівництвом відділів обслуговування  громадян  Київського району (вул. Дмитра Коряка, 3, II пов. каб. 212) і Шевченківського району (вул. Івана Мазепи, 30,

 I  пов. каб. №101,102) та секторів обслуговування  громадян Подільського району (вул. Анатолія Кукоби, 39, I пов.

каб №4)  і Полтавського району (вул. Шевченка, 7, I пов. каб №8) Полтавського об'єднаного УПФУ Полтавської області проводиться щоденно з 08.00 до 17.00 години,

у п'ятницю з 08.00 до 15.45 години.

 

 Герої Радянського Союзу,  Герої України, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни,  жінки, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”

приймаються ПОЗАЧЕРГОВО


                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                          Наказ Пенсійного фонду України

                                                          27.08.2015р.  № 142 

 

 

ГРАФІК

 особистого прийому громадян

керівництвом Пенсійного фонду України та керівниками структурних підрозділів центрального апарату

01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 9

 

п/п

Дні тижня

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Години прийому

1

Понеділок

ЗАРУДНИЙ

Олексій Борисович

Голова правління

 

11.00-13.00

 

УСАЧОВА

Тетяна Миколаївна

Директор департаменту персоналу та адміністративного забезпечення

 

10.00-17.00

2

Вівторок

МАШКІН

Владислав Геннадійович

Заступник

Голови правління

 

10.00-13.00

ПЛАКСІЙ

Марія Василівна

Начальник управління міжнародного співробітництва департаменту пенсійного забезпечення

10.00-17.00

3

Середа

КОВПАШКО

Ірина Василівна

Директор департаменту пенсійного забезпечення

 

10.00-17.00

ШУЛЯК

Алла Павлівна

Начальник управління

внутрішнього аудиту

ДЗЯДЕВИЧ

Лариса Вікторівна

Директор бюджетно - фінансового департаменту

 

4

Четвер

 

ШАМБІР

Микола Іванович

Перший заступник

Голови правління

10.00-13.00

РЯБЦЕВА

Тетяна Борисівна

Начальник

юридичного управління

10.00-17.00

ОХРІМЕНКО

Олена Валентинівна

Заступник директора департаменту - начальник управління контролю та розгляду звернень громадян департаменту пенсійного забезпечення

5

П’ятниця

ХОМЕНКО

Світлана Петрівна

Заступник директора департаменту платежів до пенсійної системи та захисту прав застрахованих осіб

10.00-17.00

МАЛЕЦЬКИЙ

Олександр Миколайович

Директор департаменту  інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів

6

Субота

Відповідно до графіку чергування

 

10.00-13.00

Інваліди та учасники Великої  Вітчизняної  війни приймаються

                     ПОЗАЧЕРГОВО

___


Основними завданнями управління є:

1) реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення;

2) ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

3) виконання інших завдань визначених законом.

 

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) забезпечує додержання підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення;

2) забезпечує надходження від сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, інших коштів, ведення обліку їх надходжень та платників відповідно до законодавства;

3) планує доходи та видатки коштів управління, у межах своєї компетенції забезпечує виконання бюджету управління;

4) забезпечує ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр застрахованих осіб), своєчасне внесення відомостей до нього та їх використання, контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб, та автоматизовану обробку інформації;

5) забезпечує ведення бухгалтерського обліку з виконання бюджету, кошторису видатків на утримання управління та своєчасно складає і в установленому порядку подає затверджену звітність Головному управлінню Пенсійного фонду України Полтавської області;

6) здійснює контроль за додержанням вимог законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (далі – страхові внески) та інших платежів;

7) призначає (здійснює перерахунок) пенсії, щомісячне довічне грошове утримання суддям у відставці, допомогу на поховання та інші виплати відповідно до законодавства;

8) забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, щомісячного довічного утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України та інших джерел, визначених законодавством;

9) здійснює стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не нарахованих та/або не сплачених сум страхових внесків та інших платежів;

10) застосовує фінансові санкції, передбачені законом;

11) надає застрахованим особам інформацію, що міститься на їх персональних облікових картках у реєстрі застрахованих осіб;

12) проводить за вимогою страхувальників звірення сум нарахування та сплати страхових внесків, інших платежів, надає їм інформацію, визначену законодавством;

13) організовує професійну підготовку та підвищення кваліфікації кадрів, узагальнює та поширює прогресивні форми і методи роботи;

14) проводить у межах своїх повноважень інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, надає страхувальникам консультації з питань застосування законодавства про ведення обліку застрахованих осіб у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, роз’яснює їхні права і обов’язки;

15) інформує громадськість про свою діяльність;

16) здійснює розгляд звернень, заяв та скарг підприємств, установ, організацій і громадян з питань діяльності управління, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;

17) узагальнює та аналізує результати роботи управління, вносить відповідні пропозиції Головному управлінню Пенсійного фонду України Полтавської області;

18) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

19) здійснює інші повноваження, визначені законом.

Управління з метою організації своєї діяльності:

1) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх виконанням в управлінні;

2) здійснює добір кадрів в управління, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців управління;

3) забезпечує доступ до публічної інформації, що перебуває у володінні управління;

4) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності держави;

5) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.

 


Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію 

в Полтавському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області за 9 місяців 2016 року 

Загальна кількість отриманих запитів на публічну інформацію

12

За типом входження:

 

- Поштою

6

- Телефон/Факс

0

- Електронною поштою

6

- Особистий прийом

0

За особою запитувача:

 

- від фізичних осіб

6

- від юридичних осіб

 6

- від об’єднань громадян

 0

- від представників ЗМІ

0

Результати розгляду:

 

- задоволено

 12

- надіслано належним розпорядникам інформації

 0

- відмовлено

 0

 

9 запитів на публічну інформацію по змісту стосувалися питання соціального захисту, 3 – з інших питань.


Про стан виконання вимог антикорупційного законодавства

в управлінні Пенсійного фонду України в Полтавському районі

за 9 місяців 2016 року

 

Упродовж 9 місяців 2016 року Полтавським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Полтавської областіі вживалися необхідні заходи щодо виконання антикорупційного законодавства України відповідно до вимог законів України ”Про запобігання корупції”, “Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки”, постанови Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2013 року № 706 “Питання запобігання та виявлення корупції”.

На виконання Програми Пенсійного фонду України щодо впровадження антикорупційних заходів на 2016 рік, затвердженої наказом Пенсійного фонду України від 14.03.2016 № 25 в управлінні:

1) проведено перевірки 246 декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015-2016 роки  згідно статті 12 Закону України “Про запобігання та протидії корупції” щодо своєчасності їх подання;

2) проводився постійний моніторинг  додержання посадовими особами антикорупційного законодавства, в тому числі і щодо сумісництва та суміщення  з іншими видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб. Претенденти  на посади письмово повідомляли про близьких осіб, які працюють в управлінні. Порушень не виявлено;

3)  переглянуто положення про структурні підрозділи та посадові інструкції спеціалістів управління;

4) проводився аналіз подання звітності страхувальниками та взаємодія відділів управління в частині виправлення інформації в Реєстрі застрахованих осіб з метою захисту прав громадян;

5) впроваджувався  порядок обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій;

6) у серпні місяці проведено анкетування громадян з метою оцінки роботи управління щодо обслуговування громадян. Проведено аналіз відповідей, які враховані у подальшій роботі управління;

7) забезпечений доступ громадськості до публічної інформації, яка отримана, створена, або знаходиться у володінні управління згідно норм діючого законодавства, через висвітлення її на веб-сторінках, розміщення  на інформаційних стендах в управлінні, надання її на запити;;

8) проведено фінансування пенсійних виплат всім категоріям пенсіонерів з дотриманням визначеної потреби, розподілу коштів Головним управлінням Пенсійного фонду України в Полтавській області по об'єктах з виплати та доставки пенсій, та відповідно до графіку виплати;

9)  здійснено антикорупційне дослідження проектів наказів управління;

10) продовжено інформаційну кампанію щодо поширення знань антикорупційного законодавства, а саме:

·                    на веб-сторінці Полтавської районної державної адміністрації розміщено інформацію:

- щодо стану виконання вимог антикорупційного законодавства в управлінні Пенсійного фонду України в Полтавському районі за 2015 рік;

- щодо правил етичної поведінки державних службовців;

- щодо електронного декларування доходів.

·                    проведено:

- 2 лекції  для державних службовців управління на тему: “Правила етичної поведінки державних службовців”, “Про конфлікт інтересів”;

- 3 семінари, 4 навчання  для працівників управління: “Про декларування доходів та витрат державними службовцями за 2015 рік”, “Етика поведінки державних службовців”,  “Загальні положення Закону України “Про запобігання корупції”, ”Про подання Декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на веб-сайт Національного агентства з питань запобігання корупції;

- 3 апаратних наради при начальнику управління “Про стан виконання вимог законів України “Про запобігання корупції” та “Про очищення влади”,  “Про роботу управління щодо виконання вимог Закону України “Про запобігання корупції" у 2015 році”, “Щодо декларування доходів та витрат державними службовцями управління за 2015 рік” ;

- 11 нарад на яких розглядалися окремі питання стосовно дотримання працівниками норм антикорупційного законодавства.

Разом з тим, в антикорупційній роботі управління є питання стосовно запобігання пов’язаним з корупцією правопорушенням, що потребують належного реагування, а саме щодо декларування майна, доходів, витрат  і зобов'язань фінансового характеру за минулий рік.

Так протягом поточного періоду управлінням отримано:

- 3 повідомлення про встановлення недостовірностей за результатами здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік державними службовцями управління, які  надали пояснювальні записки та уточнені декларації;

- 1 повідомлення (за результатами проведення спеціальної перевірки) про наявність розбіжності з податковою інформацією відомостей про загальну суму сукупного доходу членів сім’ї претендента на посаду, зазначених ним  у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік. Претендентом надано письмове пояснення за таким фактом та виправлено розбіжність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑