Теріторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району

Версія для друкуВерсія для друку

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району

 

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району запрошує на обслуговування непрацюючих пенсіонерів за віком, інвалідів з 18  років.

          Пропонуємо наступний спектр послуг:

        Відділення соціальної допомоги вдома - допомога з ведення домашнього господарства.

        Відділення організації надання  адресної натуральної та грошової допомоги: послуги взуттьовика, послуги перукаря, з косіння трави,з дрібного ремонту будинків, швачок; надання автотранспортної послуги «соціальне таксі», послуги пункту прокату технічних та інших засобів реабілітації.

        Відділення соціально-медичних послуг: фізіотерапевтичні послуги - профілактика та попередження захворювань: опорно-рухової та серцево-судинної систем, шкіряних, неврологічних, дихальних шляхів та легенів, венозної системи, шлунково-кишкового тракту, жовчовивідних шляхів, ЛОР-захворювання, цукрового діабету з використанням сучасних технологій (пневмомасажер «Лимфа-Е», електротерапевтичний масажний апарат CERAGEM, інгалятор ультразвуковий, апарат «МІТ-С»(інгаляції+коктелі), 11-ти шаровий нефритовий прожектор, Біоптрон-компакт III, ультразвук - апарат УЗТ-3.01.Ф, електрофорез - апарат «Поток-01М», світло-лазерна терапія - апарат «Мілта Ф-8-01», апарат «Алімп-01», масажер для плеч та шиї Merlin Shoulder, матрац тепловий фотоновий та ін.

-                     послуги з лікувальної фізкультури (дошка Євмінова, фітнес станція «Максіма», тренажер            «Орбітрек», бігова доріжка SPRINT, велотренажер, стінка шведська з дерев’яними щаблями та турніком  та ін.);

-          послуги з масажу – циклічний масаж верхніх та нижніх кінцівок, пневмомасаж;

-                     послуги фітобару (лікування чаями );

-                     послуги з ароматерапії – при розладах серцево-судинної, нервової систем, вірусних інфекціях;

        Відділення соціально-побутової адаптації: послуги психолога (арт-терапія, музико-терапія, бібліотерапія, індивідуальні та групові заняття);

-                     навчання у «Школі комп’ютерної грамоти»,соціально-педагогічна послуга «Основи християнської етики», навчання в «Університеті ІІІ віку» (факультет «Основи медицини та здорового способу життя», факультет «Інформаційних та комунікаційних технологій», факультет «Основи правознавства»);

-                     послуга «Добра господиня»; «Творча майстерня»; «Корисні поради».

       Відділення «Соціальний офіс» - юридичні консультації, соціальний супровід, допомога у складанні позовних заяв, представництво інтересів.

       Сектор обліку бездомних осіб - соціально-правовий захист бездомних осіб, допомога у виготовленні паспорта громадянина України, реєстрація на 6 місяців

За детальною інформацією звертатися за адресою:

м. Полтава, вул. Короленка,7 тел. (05322) 7-92-88, e-mail: TercentrPRDA@ukr.net

ВІДДІЛЕННЯ

СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА

Завідувач відділення В’юнник Наталія Олександрівна

Забезпечує надання соціальних послуг:

- допомогу у веденні домашнього господарства - закупівлю та доставку продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі, годування, доставку гарячих обідів, прибирання житла, прання,;

- допомогу у самообслуговуванні - допомогу у вмиванні, обтиранні, обмиванні, вдяганні, роздяганні, зміні натільної білизни, зміні постільної білизни, у користуванні туалетом тощо;

- допомогу при пересуванні по квартирі;

 

- допомогу в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами - виклик лікаря, комунальних служб, транспортних служб, відвідування хворих у закладах охорони здоров’я;

обробіток присадибних ділянок для сільської місцевості (площа обробітку присадибних ділянок визначається окремо для кожного конкретного випадку, але не більше ніж 0,02 гектара);

- надання інформації з питань соціального захисту населення;

- допомогу в отриманні безоплатної правової допомоги;

- допомогу в оформленні документів, внесення платежів.

ВІДДІЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ АДРЕСНОЇ ТА ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ

 

Завідувач відділення Шатравка Олег Вікторович

Забезпечує надання соціальних послуг:

- послуги перукаря;

 

    

- послуги швачок;

- послуги взуттьовика;

- послуги робітника з комплексного обслуговування й ремонту будинків;

- автотранспортні послуги “соціальне таксі”;

- прокат технічних та інших засобів реабілітації;

- одноразова грошова допомога з спеціального фонду благодійних внесків;

- гуманітарна допомога.

ВІДДІЛЕННЯ

СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ АДАПТАЦІЇ

Завідувач відділення Неженцева Віка Олегівна

Забезпечує надання соціальних послуг:

- послуг інструктора з трудової адаптації – проведення занять щодо відновлення та покращення роботи нервової, серцево-судинної, дихальної систем, опорно-рухового апарату, занять з механотерапії на сучасних спортивних тренажерах (орбітрек, бігова доріжка, велотренажер, дошка Євмінова, гребний тренажер, фітнес станція “Максімум” та багато іншого;

                           

- психологічних послуг - проведення   сеансів ароматерапії, музикотерапії, арт-терапії, відеотерапії, бібліотерапії, тренінгових занять, можливість отримання індивідуального психологічного  консультування;

- приймаються дзвінки на “Телефон  довіри” - 65-26-69, щовівторка та щочетверга з 13.00 по 15.00.;

- соціально-педагогічних послуг — спрямованих на вирішення проблем людей старшого віку та інвалідів з 18 років, збереження та формування їх активної життєвої позиції шляхом навчання у “Школі комп'ютерної грамоти” та “Університеті третього віку”, в складі якого відкрито три факультети: 

        

- факультет “Основи медицини та здорового способу життя”;

- факультет “Інформаційних та комунікаційних технологій”;

- факультет  ”Основи правознавства”.

Слухачі після закінчення будь-якої навчальної програми—отримують сертифікати державного зразка.

Також, для Вас працюють гуртки “Добра господиня”,  “Корисні поради” та “Творча майстерня”.

ВІДДІЛЕННЯ

СОЦІАЛЬНО-МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ

 

Завідувач відділення Яковенко Алла Євгеніївна

Забезпечує надання соціальних послуг:

Забезпечує надання соціально-медичних послуг на безоплатній основі незалежно від їх сімейного стану.

- фізіотерапевтичні послуги - профілактика та лікування захворювань:  шкіряних, неврологічних,  дихальних шляхів та легенів, венозної системи, шлунково-кишкового тракту, жовчовивідних шляхів,  ЛОР,  цукрового діабету, опорно-рухової та серцево-судинної систем та ін.;

             

- послуги масажу - проведення циклічного масажу верхніх та нижніх кінцівок, лікувальні та оздоровчі масажі, пневмомасаж;

- послуги фітотерапії - лікування фіточаями серцево-судинних захворювань, гіпертонії, вегето-судинної дистонії, нервової системи, шлунково-кишкового тракту, жовчогінні, для схуднення та ін.;

- заняття лікувальною фізкультурою, механотерапія (реабілітація на силових тренажерах).

ВІДДІЛЕННЯ “СОЦІАЛЬНИЙ ОФІС”

 

Завідувач відділення Козорог Марина Миколаївна

 

Забезпечує надання соціальних послуг:

- консультування з питань чинного законодавства;

- забезпечення соціальної адаптації осіб, які непристосовані до життя в соціумі;

- забезпечення супроводу осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах;

- представництво інтересів громадян в органах державної влади, судах;

- надання інформації населенню про порядок отримання різних видів соціальних послуг;

 

Сектор обліку бездомних осіб

 

Завідувач сектору Остапенко Андрій Павлович

Основними завданням сектору обліку бездомних осіб є :

- виявлення та облік бездомних осіб, надання соціальних послуг, передбачених законодавством;

- забезпечення реалізації  бездомними особами прав та надання допомоги у відновленні документів бездомних осіб, майнових та житлових прав, сприяння у працевлаштуванні, отримання медичної допомоги тощо;

  - вивчення наявності у регіоні закладів соціального захисту для бездомних осіб та вільних ліжко-місць у цих закладах для вирішення питання організації тимчасового притулку бездомних осіб;

  - сприяння в отриманні реєстрації місця проживання або місця перебування бездомних осіб;

- надання бездомним особам інформаційних юридичних та інших соціальних послуг;

- співпраця з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, державними і недержавними установами та закладами, громадськими організаціями тощо з питань, що належать до його компетенції;

- сприяння забезпеченню реалізації конституційного права бездомних осіб брати участь у виборах та подання органам ведення Державного реєстру виборців відповідних відомостей згідно із законодавством;

- інформування населення про роботу сектору обліку бездомних осіб , його завдання, принципи діяльності.

- надання соціальної послуги “відновлюємо родинні зв’язки”.

      У разі звернення до Сектору бездомних осіб з дітьми працівники Сектору інформують про виявлених дітей службу у справах дітей за територіальним принципом розташування. За згодою батьків діти направляються до притулків для дітей служб у справах дітей.

                              Безпритульні діти, які звертаються до сектору обліку бездомних осіб, направляються до притулків для дітей служби у справах дітей за територіальним принципом розташування у супроводі працівників сектору.


«Дбаємо про благоустрій прибудинкових територій людей похилого віку та інвалідів»

 

                                   

 

15 травня 2015 року, при виїзді «Соціальної бригади» територіального центру у с.Рунівщина, були надані перші послуги з «Косіння трави мотокосою» одиноким пенсіонерам та інвалідам.

Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 року № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», плану роботи територіального центру з 12 травня 2015 року у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги запроваджено нову послугу «Косіння трави мотокосою» та «Розпилювання дров бензопилою».

Метою надання послуг «Косіння трави мотокосою» та «Розпилювання дров бензопилою» є надання послуг громадянам, які перебувають на обслуговуванні в територіальному центрі з косіння трави, обрізання дерев та розпилювання дров на платній та безоплатній основах.

Перелік документів для отримання послуг «Косіння трави мотокосою» та «Розпилювання дров бензопилою»:

-         письмова заява громадянина;

-         довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

-         довідка про доходи членів сім’ї;

-         акт обстеження матеріально-побутових умов проживання громадянина;

-         дані паспорта, ідентифікаційного коду, пенсійного посвідчення, довідки МСЕК (для інвалідів).

Прийом замовлень на отримання послуг «Косіння трави мотокосою» та «Розпилювання дров бензопилою» здійснюється за телефоном 7-43-14 або за адресою м.Полтава, вул. Короленка, 7, каб. № 2. 


 Результати

проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

Полтавського району.

         Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району на виконання Закону України «Про соціальні послуги», Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 13.11.2013 № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома» та з метою покращення якості надання соціальних послуг населенню Полтавського району у відділенні соціальної допомоги вдома впроваджено Державний стандарт догляду вдома з 18 березня 2014 року (підстава: наказ від 18.03.2014 року № 41-ОД «Про впровадження Державних стандартів соціальних послуг і проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у Полтавському районі»).

         Державний стандарт визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги догляду вдома, показники її якості та механізми оцінки дотримання стандарту і застосовується для організації надання соціальної послуги догляду вдома особам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, здійснення моніторингу й контролю надання соціальної послуги догляду вдома.

         Так, відповідно до наказу по територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району від 23 березня 2015 року №49-ОД «Про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома територіального центру соціального  обслуговування (надання соціальних послуг Полтавського району» протягом квітня 2015 року проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома.

         В оцінюванні роботи відділення соціальної допомоги вдома щодо якості надання соціальних послуг взяли участь 470 громадян з числа отримувачів  соціальної послуги догляду вдома. При  проведенні внутрішньої оцінки застосовувались «Методичні рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг»,  затверджені наказом Міністерства соціальної  політики України від 27.12.2003 року №904 «Про затвердження  методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг».

Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома проводилась за критеріями: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до отримувача соціальної послуги, професійність. 

Критерій адресність та індивідуальний підхід:

Відділенням соціальної допомоги вдома в повному обсязі проведено визначення індивідуальних потреб 470 отримувачів та укладено 470 договорів на надання соціальних послугОднак 4 отримувачам послуги необхідно внести  зміни до договору соціального обслуговування, у зв’язку з погіршенням стану здоров’я.

Індивідуальні плани складено за відповідною формою у двох екземплярах й узгоджено з отримувачем послуги. З них: 4 індивідуальних плани не відповідають визначеним потребам отримувача соціальної послуги.

Забезпечено перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги догляду вдома відповідно до вимог Державного стандарту догляду вдома, а саме: через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома та повторно через півроку.

Критерій результативність:

Проведено опитування щодо рівня задоволеності соціальною послугою догляду вдома. В ході опитування виявлено 5 отримувачів соціальних послуг, що задоволені не в повній мірі.

Проведено опитування отримувачів соціальної послуги щодо покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась. В результаті опитування отримано схвальні відгуки та виявлено позитивні зміни. 9 осіб з опитуваних не відмітили у себе змін в емоційному, психологічному та фізичному стані.

Проведено опитування отримувачів послуги щодо реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та проведено роботу щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги. Скарг не надходило.

Критерій своєчасність:

У відділенні соціальної допомоги вдома відповідно до термінів виконується: прийняття рішення щодо надання соціальної послуги догляду вдома, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома у встановлений строк.

Всі договори щодо надання соціальної послуги догляду вдома підписані у двосторонньому порядку.

Під час перевірок роботи надавачів соціальних послуг спеціалістами територіального центру порушень в обслуговуванні  не виявлено. Надання соціальних послуг відбувається у строки та терміни, зазначені у договорі та графіку обслуговування.

Критерій доступність та відкритість.

Приміщення у якому працюють працівники відділення соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району відповідає санітарним та протипожежним вимогам.

Заклад обладнано  пандусом та «Кнопкою виклику спеціаліста», що забезпечує безперешкодний доступ отримувачів соціальної послуги до суб’єкта, що надає соціальну послугу, але відсутнє спеціально обладнане місце для паркування транспортних засобів біля центрального входу у приміщення.

На інформаційному стенді територіального центру розміщено інформацію для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги. Інформацію щодо діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району висвітлено на сайті Полтавської райдержадміністрації.

Відділенням соціальної допомоги вдома розроблено інформаційні буклети, пам’ятки, періодично висвітлюються статті в газеті «Вісті» щодо надання соціальних послуг догляду вдома. За результатами опитування серед отримувачів соціальних послуг виявлено 3 особи, у яких не було буклетів  про роботу відділення соціальної допомоги вдома.

Критерій  зручність:

У відділенні складено та затверджено завідувачем відділенням соціальної допомоги вдома графіки відвідування отримувача соціальної послуги з урахуванням їх побажань.

Час відвідування надавача соціальної послуги узгоджується з  отримувачем соціальної послуги.

Критерій повага до отримувача соціальної послуги:

За результатами проведеного опитування отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них надавачів послуг отримано схвальні відгуки, які періодично фіксуються  в журналі відгуків та пропозицій по відділенню соціальної допомоги вдома , а також надходять до установи у вигляді листів подяк за якісну роботу надавачів послуг.

За результатами перевірок роботи надавачів соціальних послуг відмічено, що скарг щодо неповажливого ставлення до отримувачів послуг та негуманних і дискримінуючих дій не надходило.

На інформаційному стенді територіального центру соціального обслуговування розміщено інформацію про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг.

Однак, виявлено 2 особи, які не володіють інформацією щодо можливості звернень у  разі непорозуміння.

У п.2.4 договору про надання соціальних послуг догляду вдома передбачено, що працівники територіального центру зобов’язуються ввічливо та коректно ставитися до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігати в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків.

Забезпечено дотримання принципу конфіденційності відповідно до п.2.4 договору про надання соціальної послуги догляду.

Критерій професійність:

У закладі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації. 

У територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) розроблено та затверджено посадові інструкції всіх працівників відділення соціальної допомоги вдома. Всі спеціалісти ознайомлені зі своїми посадовими інструкціями під особистий підпис.

 Відділенням соціальної допомоги вдома розроблено програму стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу догляду вдома.

Кожна особова справа працівника відділення соціальної допомоги вдома, який надає соціальну послугу, містить копії документів про освіту (державного зразка).

Надавачі соціальної послуги проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щорічно онкоогляд і флюорографію. Особисті медичні книжки надавачів соціальної послуги зберігаються у відділенні.

У відділенні соціальної допомоги вдома складено графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

Оцінка якості

соціальної послуги в цілому.

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

„добре”

Продовжувати роботу з суб’єктом

26 жовтня 2015 року Територіального центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району в черговий раз відкрив свої двері для студентів психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка, які навчаються за спеціальністю «Психологія».

Директор територіального центру Гончаренко Оксана Михайлівна привітала п’ятикурсників з початком виробничої психологічної практики, провела настановчу бесіду та побажала успіхів у вивченні досвіду роботи психолога з людьми похилого віку та інвалідами старше 18-ти років.

 

У ході практики, що триватиме чотири тижні, студенти ознайомляться з роботою територіального центру, зокрема з технічними аспектами діяльності психолога у соціальній сфері, проведуть психологічні дослідження особливостей соціальної адаптації та спілкування осіб похилого віку, з числа відвідувачів установи, а також освоять практичні навички психокорекційної та просвітницької роботи. 

                      

27 жовтня 2015 року у відділенні соціально-побутової адаптації територіального центру соціального обслуговування Полтавського району в рамках проведення занять «Університету третього віку» на факультеті «Основи правознавства» відбулася зустріч зі спеціалістом Інспекції з питань захисту прав споживачів у Полтавській області Конотоп Наталією Михайлівною.

Зокрема на занятті розглядалися актуальні проблеми щодо прав споживачів, закріплених у законодавстві України. Слухачі мали змогу дізнатися, хто такі споживачі, продавці, виробники та виконавці, а також як захистити свої права і які організації та установи можуть їм у цьому допомогти. Цікавість аудиторії задовольнили вичерпні професійні відповіді лектора. 

                        


З метою підтримки фізичного та психологічного здоров’я людей поважного віку при територіальному центрі соціального обслуговування Полтавського району у відділенні соціально-побутової адаптації вже четвертий рік поспіль діє факультет «Онови медицини та здорового способу життя» «Університету третього віку».

27 листопада 2015 року відбулося урочисте вручення сертифікатів випускникам факультету. Ми вітаємо –  Віру Бруснік (с.Розсошенці), Володимира Брусніка (с.Розсошенці), Тетяну Глухову (с.Гожули), Ніну Камінчук (с.Горбанівка), Олександра Камінчука (с.Горбанівка), Надію Коваль (с.Супрунівка), Віру Красільну (с.Супурнівка), Івана Радченка (с.Розсошенці), Ольгу Роман (с.Розсошенці), Ольгу Сергеєву (с.Розсошенці), Валентину Собко (с.Розсошенці), Раїсу Сугакова (с.Щербані) та Ольгу Ткач (с.Розсошенці) з успішним закінченням навчання.

Шановні наші випускники!

Хай доля ніколи не зраджує Вас,

І буде безхмарним  життя і красивим!

Щоб юними ви почувались весь час,

Здоровими, натхненними і завжди щасливими!

З метою вдосконалення та розширення роботи, до проведення занять на факультеті запрошувалися кваліфіковані фахівці, серед яких працівники територіального центру, лікарі Полтавської центральної районної лікарні, представники Товариства Червоного Хреста в Україні. Тож за час навчання слухачі факультету мали можливість ознайомитися із загальними принципами профілактики, реабілітації та зміцнення здоров’я, засвоїли вміння з надання першої невідкладної допомоги, отримали багато іншої важливої та корисної інформації.

                            

Нова мова – новий світ!

У рамках реалізації Указу Президента України «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району у співпраці з депутатом Мачухівської сільської ради, викладачем-волонтером – Іриною Володимирівною Власюк, започатковано роботу «Школи англійської мови». Урочисте відкриття перших двох груп, що пройдуть курс розмовної англійської мови, відбулося 4 лютого 2016 року на базі відділення соціально-побутової адаптації за адресою с. Розсошенці, вул. Леніна 7. До слухачів школи зараховано 25 чоловік, з числа жителів Полтавського району – пенсіонерів за віком та інвалідів, старше 18 років, які прагнуть до самовдосконалення й розвитку, незважаючи ні на свій поважний вік, ні на подекуди обмежені фізичні можливості чи життєві труднощі. Навіть складні погодні умови не стали на перешкоді для відвідання першого заняття, на якому наші слухачі вже освоїли декілька важливих повсякденних фраз іноземною мовою та приступили до вивчення азів англійської граматики. Тож, бажаємо слухачам «Школи англійської мови» незгасаючої жаги до нових знань, віри у свої сили, наполегливості у навчанні та, звісно, успіхів!

Запрошуємо жителів Полтавського району, з числа пенсіонерів та інвалідів з 18 років, незалежно від рівня та профілю вашої освіти, до попереднього запису на навчання у другому півріччі. Курси безкоштовні, кількість місць обмежена! За додатковою інформацією звертайтеся за адресою м. Полтава, вул. Шевченка 7, 4-й поверх, кабінет відділення соціально-побутової адаптації. Телефон для довідок: 56-49-20.


Відзначення 202-гої річниці з дня народження великого Кобзаря

На Полтавщині, у культурному центрі України, свято шанується пам'ять та дбайливо виконуються заповіти духовного батька нашого народу – Тараса Григоровича Шевченка. Кожної весни ми з вдячністю й невимовною повагою згадуємо його ім’я, відоме не лише на рідній землі, а й далеко за її межами.

До відзначення 202-гої річниці з дня народження великого Кобзаря, 11 березня 2016 року, традиційно долучилися й відвідувачі відділення соціально-побутової адаптації Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району.

У рамках нашої літературної зустрічі ми перегорнули маловідомі сторінки біографії цієї видатної особистості. Яким його згадують сучасники? Як насправді він виглядав? Які полюбляв жарти? Чим переймалася його душа у повсякденні, про що він журився та чому радів? Кого він кохав, кого ненавидів? Геній та пророк України своїм життєвим шляхом надихнув не одного митця. Його малювали, йому присвячували вірші, його зображували у камені. Разом з відвідувачами заходу ми здійснили віртуальну подорож до пам’ятників Кобзареві, встановлених не лише на теренах нашої країни, але і у 35 державах світу!

Радо запрошуємо Вас до відвідання майбутніх культурно-мистецьких заходів, що постійно організовуються за ініціативою відділення соціально-побутової адаптації Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району. За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном: 56-49-20, e-mail: TercentrPRDA@ukr.net.

                                                 

                                                 


Результати

проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

Полтавського району

Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 13.11.2013 № 760, Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затверджених наказом Мінсоцполітики від 27.12.2013 № 904 протягом квітня 2016 року проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома. 

Наказом територіального центру від 16 березня 2016 року №54-ОД «Про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома територіального центру соціального  обслуговування (надання соціальних послуг Полтавського району»  створено комісію з оцінки якості соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома  територіального центру соціального обслуговування  (надання соціальних послуг) Полтавського району, затверджено графік проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району. 

В оцінюванні роботи відділення соціальної допомоги вдома взяли участь 434 громадянина  з числа отримувачів  соціальної послуги догляду вдома. При  проведенні внутрішньої оцінки застосовувались «Методичні рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг»,  затверджені наказом Міністерства соціальної  політики України від 27.12.2003 року №904 «Про затвердження  методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг». 

Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома проводилась за критеріями: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до отримувача соціальної послуги, професійність.

Критерій адресність та індивідуальний підхід: 

Відділенням соціальної допомоги вдома в повному обсязі проведено визначення індивідуальних потреб 434 отримувачів та укладено 434 договорів на надання соціальних послугОднак 7 отримувачам послуги необхідно внести  зміни до договору соціального обслуговування, у зв’язку з погіршенням стану здоров’я. 

Індивідуальні плани складено за відповідною формою у двох екземплярах й узгоджено з отримувачем послуги. З них: 7 індивідуальних плани не відповідають визначеним потребам отримувача соціальної послуги. 

Забезпечено перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги догляду вдома відповідно до вимог Державного стандарту догляду вдома, а саме: через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома та повторно через півроку. 

Критерій результативність: 

Проведено опитування щодо рівня задоволеності соціальною послугою догляду вдома. В ході опитування виявлено 5 отримувачів соціальних послуг, що задоволені не в повній мірі. 

Проведено опитування отримувачів соціальної послуги щодо покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась. В результаті опитування отримано схвальні відгуки та виявлено позитивні зміни. 14 осіб з опитуваних не відмітили у себе змін в емоційному, психологічному та фізичному стані. 

Проведено опитування отримувачів послуги щодо реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та проведено роботу щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги. Скарг не надходило. 

Критерій своєчасність: 

У відділенні соціальної допомоги вдома відповідно до термінів виконується: прийняття рішення щодо надання соціальної послуги догляду вдома, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома у встановлений строк. 

Всі договори щодо надання соціальної послуги догляду вдома підписані у двосторонньому порядку. 

Під час перевірок роботи надавачів соціальних послуг спеціалістами територіального центру порушень в обслуговуванні  не виявлено. Надання соціальних послуг відбувається у строки та терміни, зазначені у договорі та графіку обслуговування. 

Критерій доступність та відкритість. 

Приміщення, у якому працюють працівники відділення соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району, відповідає санітарним та протипожежним вимогам. 

Заклад обладнано  пандусом та «Кнопкою виклику спеціаліста», що забезпечує безперешкодний доступ отримувачів соціальної послуги до суб’єкта, що надає соціальну послугу, але відсутнє спеціально обладнане місце для паркування транспортних засобів біля центрального входу у приміщення. 

На інформаційному стенді територіального центру розміщено інформацію для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги. Інформацію щодо діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району висвітлено на сайті Полтавської райдержадміністрації. 

Відділенням соціальної допомоги вдома розроблено інформаційні буклети, пам’ятки. За результатами опитування серед отримувачів соціальних послуг виявлено 12 осіб, у яких не було буклетів  про роботу відділення соціальної допомоги вдома.

Критерій  зручність: 

У відділенні складено та затверджено завідувачем відділенням соціальної допомоги вдома графіки відвідування отримувача соціальної послуги з урахуванням їх побажань. 

Час відвідування надавача соціальної послуги узгоджується з  отримувачем соціальної послуги. 

Критерій повага до отримувача соціальної послуги: 

За результатами проведеного опитування отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них надавачів послуг отримано схвальні відгуки, які періодично фіксуються  в журналі відгуків та пропозицій по відділенню соціальної допомоги вдома , а також надходять до установи у вигляді листів подяк за якісну роботу надавачів послуг. 

За результатами перевірок роботи надавачів соціальних послуг відмічено, що скарг щодо неповажливого ставлення до отримувачів послуг та негуманних і дискримінуючих дій не надходило. 

На інформаційному стенді територіального центру соціального обслуговування розміщено інформацію про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг. 

Однак, виявлено 2 особи, які не володіють інформацією щодо можливості звернень у  разі непорозуміння. 

У п.2.4 договору про надання соціальних послуг догляду вдома передбачено, що працівники територіального центру зобов’язуються ввічливо та коректно ставитися до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігати в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків.

Забезпечено дотримання принципу конфіденційності відповідно до п.2.4 договору про надання соціальної послуги догляду.

Критерій професійність: 

У закладі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації.  

У територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) розроблено та затверджено посадові інструкції всіх працівників відділення соціальної допомоги вдома. Всі спеціалісти ознайомлені зі своїми посадовими інструкціями під особистий підпис. 

Відділенням соціальної допомоги вдома розроблено програму стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу догляду вдома. 

Кожна особова справа працівника відділення соціальної допомоги вдома, який надає соціальну послугу, містить копії документів про освіту (державного зразка). 

Надавачі соціальної послуги проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щорічно онкоогляд і флюорографію. Особисті медичні книжки надавачів соціальної послуги зберігаються у відділенні.

У відділенні соціальної допомоги вдома складено графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг. 

Атестація соціальних працівників відділення соціальної допомоги вдома відбулася 09 лютого 2016 року за результатами проведеної атестації один соціальний працівник підтвердила совою категорію – соціальний працівник І категорії, один соціальний працівник отримала вищу категорію – соціальний працівник І категорії.


Відділення денного перебування територіального центру соціального обслуговування Полтавського району постійно працює над питаннями доступності, якості та розширення сфери надання соціальних послуг для пільгових категорій населення з числа пенсіонерів за віком та інвалідів з 18 років.

20 липня 2016 року відділенням денного перебування територіального  центру соціального обслуговування Полтавського району у СБК села Коломацьке  проведено інформаційно-просвітницький захід «До серця кожної людини». Його учасники ознайомилися з можливістю комплексного обслуговування у територіальному центрі, зокрема  про роботу відділень соціальної допомоги вдома, денного перебування, соціально-медичних послуг, «соціальний офіс», організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, сектору обліку бездомних осіб, про введення нових соціальних послуг та можливостей їх використання.

Всі присутні мали можливість відвідати виставку творчих робіт учасників «Творчої майстерні» відділення денного перебування територіального центру та отримати психологічну консультацію.

    


Відбувся семінар-нарада працівників територіального центру.

03 серпня 2016 року у великому залі районної державної адміністрації відбувся семінар-нарада працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району.

У нараді взяли участь виконуючий обов’язки голови районної ради Михайло Кононенко, начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Олена Носенко.

Про спільні напрямки роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації та територіального центру розповіла начальник управління Олена Носенко.

Виконуюча обов’язки директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Полтавського району Вікторія Усова  підвела підсумки роботи територіального центру Полтавського району за 7 місяців 2016  року та окреслила плани роботи на серпень 2016 року.

Про роботу відділення соціальної допомоги вдома  територіального центру  за січень-липень 2016 року доповіла завідувач відділення соціальної допомоги вдома Наталія В’юнник.

Про зміни до графіку виїзду перукаря відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги територіального центру розповів  його завідувач Олег Шатравка.

Інженером з охорони праці територіального центру  Іриною Бездітко  проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу про першу допомогу при сонячному та тепловому ударі.

По завершенню наради привітали соціальних робітників, які відзначали день народження у липні. 


Оцінка якості

соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

„добре”

Продовжувати роботу з суб’єктом

 

Наверх ↑