Управління соціального захисту населення

Версія для друкуВерсія для друку

Управління соціального захисту населення

начальник 

Носенко Олена Борисівна

2-25-06

приймальня

 

60-91-46

     

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

Важливо знати при звернені за призначенням субсидії

 

Згідно Положення про порядок призначення житлових субсидій для призначення субсидії до органів соцзахисту населення подається заява про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.  Бланки заяв та декларацій знаходяться в управліннях соціального захисту населення.

З 1 жовтня поточного року постановою Кабінету Міністрів України № 841 від 17.04.2018 чітко визначено норму щодо обов’язку громадян зазначати в заяві та декларації повну та достовірну інформації про усіх зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та членів їх сім’ї, незалежно від реєстрації їх місця проживання (чоловіка, дружини, неповнолітніх дітей).

Відповідно до статті 3 Сімейного кодексу України сім'ю складають особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки. Подружжя вважається сім'єю і тоді, коли дружина та чоловік у зв'язку з навчанням, роботою, лікуванням, необхідністю догляду за батьками, дітьми та з інших поважних причин не проживають спільно. При цьому дитина належить до сім'ї своїх батьків і тоді, коли спільно з ними не проживає.

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 13 Положення про порядок призначення житлових субсидій заява та декларація вважаються не поданими у разі:

- не внесення у повному обсязі відомостей про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб,  а також членів їх сім’ї (дружини/чоловіка, неповнолітніх дітей) незалежно від реєстрації їх місця проживання, а саме: прізвища, ім’я по батькові, інформації про сімейний стан, дати народження, серії/або номеру паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером);

- не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків;

- відсутня згода на обробку персональних даних про членів домогосподарства та членів сім’ї осіб із складу домогосподарства, доходи яких враховуються під час призначення субсидії, даних про доходи та майно.

В разі не зазначення в заяві та декларації вищевказаних даних, відповідно до пункту 13 Положення документи вважаються не поданими, у зв’язку з чим   управліннями соціального захисту населення прийматися рішення щодо призначення субсидій  не буде.

Для більш детального роз’яснення надаємо зразки заповнення заяви та декларації.

 

 

 

 

 

 

 

ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ

Управління соціального захисту населення
(найменування структурного підрозділу
Решетилівської райдержадміністрації
з питань соціального захисту населення)

ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії

Від___________Іванова Василя Івановича_____________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

Зареєстроване (для орендарів та внутрішньо переміщених осіб – фактичне) місце проживання (необхідне підкреслити): ___вул. Покровська, 1, кв. 1__________________________________________

______________________________________м. Решетилівка____________________________________

Контактний телефон _0501111111 Паспорт: серія КН001111_                                               Решетилівським РВУМВС в Полтавській області                           02.01.2001 р.

(ким і коли виданий)

Реєстраційний номер облікової картки платника податків _________0011223344____________

                                                                                              (крім осіб, які

_______________________________________________________________________________________

мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)

Прошу призначити житлову субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).

Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні / будинку (необхідне підкреслити)

Вид послуги

Номер особового рахунка

Найменування організації, що надає послуги

Примітки

Управління багатоквартирним будинком

35

ОСББ «Калина»

Без лічильника

Газопостачання

111

Полтавагаз-Збут

З лічильником

Централізоване постачання холодної води

20110

Полтававодоканал

З лічильником

Централізоване постачання гарячої води

 

 

 

Водовідведення

20110

Полтававодоканал

 

Централізоване опалення

 

 

 

Електропостачання

1240011002

Полтаваобленерго

З лічильником

Вивезення побутових відходів

 

 

 

У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади  /органів місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути / не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).

Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні / будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, необхідних для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі осіб, які зареєстровані (фактично проживають), зміни в переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов’язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

19_ _жовтня__________ 2018__ р.

                  ____підпис заявника____
                  (підпис)

ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ

               Управління соціального захисту населення

                 Решетилівської райдержадміністрації
                  (найменування структурного підрозділу питань   

               соціального захисту населення)

ДЕКЛАРАЦІЯ
про доходи і витрати осіб, які звернулися

за призначенням житлової субсидії

Розділ I. Загальні відомості

1.                                                                   Іванов Василь Іванович__________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

2. Характеристика житлового приміщення / будинку:

загальна площа _70___ кв. метрів; опалювальна площа __67__ кв. метрів;

будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити);
кількість поверхів у будинку ____2______.

3. Дані про осіб, які входять до складу домогосподарства і їх зареєстроване (для орендарів та внутрішньо переміщених осіб – фактичне) місце проживання (необхідне підкреслити) у житловому приміщенні / будинку

Прізвище, ім’я,
по батькові

Сімейний стан

Число, місяць і рік народження

Серія
та номер паспорта

Реєстраційний номер облікової картки
платника податків або
серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати
платежі за його серією
та номером)

Примітки*

Іванов Василь Іванович

одружений

10.01.1970

КН 001111

0011223344

 

Іванова Наталія Іванівна

одружена

20.02.1973

КН 002222

0102330599

 

Петрова Лілія Василівна

одружена

01.01.1995

КО 101010

3002005000

 

Петрова Даша Миколаївна

 

02.10.2015

І-КЕ 112233

 

 

Пух Ніна Павлівна

вдова

19.09.1947

КО 554433

1001020060

 

Пух Ольга Петрівна

не одружена

01.01.1967

КН. 666666

5151515151

не проживає

Розділ II. Дані про членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства, незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання)

Прізвище, ім’я,

по батькові

Сімейний зв’язок з особою зі складу домогоспо-дарства

Число, місяць і рік народження

Серія

та номер паспорта

Реєстраційний номер облікової картки

платника податків або

серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати

платежі за його серією

та номером)

Примітки*

Петров Микола Миколайович

зять

07.08.1991

КО 101010

2001005555

с. М.Бакай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ ІII. Дані про види та суми доходів осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства, незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання), інформація про які відсутня в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за період з 01.01.2018 р. до 30.06.2018_ року

Прізвище, ініціали

Відомості про доходи

Вид доходу

Сума доходу, грн

Найменування організації, у якій отримано дохід

Пух Н.П.

грошові перекази з закордону

4500,00

Фізична особа

 

 

 

 

Розділ ІV. Відомості про транспортні засоби, які зареєстровані в установленому порядку та перебувають у власності або володінні осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства, незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання), і з дати випуску яких минуло менше ніж 5 років (крім мопеда)

Прізвище, ініціали власника

Автомобіль марки

Державний номерний знак

Рік випуску

Автомобілі, отримані через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення

 

Не має

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ V. Інформація про придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тисяч гривень, протягом                      12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії

Прізвище, ініціали

Вид придбаного майна, товарів або оплачених послуг

Вартість, грн

Дата придбання
майна, товарів або
оплати послуг

 

Не має

 

 

 

 

 

 

* Інформація про фактичне проживання особи за адресою, а також про перебування особи за кордоном сукупно понад 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.

Я усвідомлюю, що в разі подання мною неповних або недостовірних відомостей про осіб, які входять до складу домогосподарства, та членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання), їхні доходи, майновий стан і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії.

                                   

 

   _19__ _жовтня __ 2018_ р.                                            ___підпис заявника_

                                                                                                         (підпис)

 


ПОЛТАВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

НАКАЗ

07.08.2018                                     м. Полтава                              № 57-од

 

Про включення закладів Медичний центр «Нові Санжари»

Національної гвардії України та ДП «Південь-Курорт-Сервіс»

до переліку суб’єктів надання послуг з психологічної реабілітації

учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників

Революції Гідності

 

На виконання п.8, п.10 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1057 «Про затвердження Порядку проведення психологічної реабілітації   учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності» та з метою використання бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити заклади: ТОВ Медичний центр «Нові Санжари» Національної гвардії України та ДП «Південь-Курорт-Сервіс» до переліку суб’єктів надання послуг з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності.

         2. Начальнику відділу врегулювання соціально-трудових відносин та управління персоналом Жученко Н.В.:

         2.1. Письмово інформувати Медичний центр «Нові Санжари» Національної гвардії України та ДП «Південь-Курорт-Сервіс» про результат прийнятого рішення до 10.08.2018 року.

         2.2. Забезпечити до 10.08.2018 року оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Полтавської районної державної адміністрації.

         3. Начальнику відділу у справах інвалідів і ветеранів та контролю за правильністю призначення пенсій та допомог Глушич Л. М. визначити список осіб, які потребують проходження психологічної реабілітації з числа учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності.

        4. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності Рудяшко Н. Г. забезпечити своєчасну реєстрацію договорів про закупівлю послуг із психологічної реабілітації для осіб з числа учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, взяття фінансових зобов’язань та подання платіжних доручень до управління Державного казначейства у Полтавському районі.

         5. Організацію та контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління - начальника відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління соціального захисту населення райдержадміністрації Старченко С.К.

 

Начальник управління                                                                    О.Б.Носенко         

**********************************************************************************************************************************************************

Відомість про проведення повідомної реєстрації колективних договорів за квітень-червень 2018 року

п/п

Назва суб’єкта колективного договору

Дата реєстрації

Прим.

1.

ДП «Полтавське лісове господарство»

11.04.2018

Зміни

2.

ТОВ «Агрофірма «Петрівське»

24.04.2018

Зміни

3.

Полтавський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер

08.05.2018

Договір

4.

Новоселівська ЗОШ Ι-ΙΙΙ ступенів

17.05.2018

Договір

5.

Комунальна організація (установа, заклад) «Спільна архівна установа Полтавського району»

22.05.2018

Зміни

6.

Полтавський обласний дитячий оздоровчий центр «Маяк»

05.06.2018

Зміни

7.

Управління соціального захисту населення Полтавської районної державної адміністрації

06.06.2018

Договір

8.

КП «Управляюча компанія з обслуговування житлового фонду с. Супрунівки»

07.06.2018

Зміни

9.

Заклад дошкільної освіти «дитячий садок «Малятко» Ковалівської сільської ради

07.06.2018

Договір

10.

Відділ освіти Полтавської райдержадміністрації

19.06.2018

Договір

11.

Коломацька ЗОШ Ι-ΙΙΙ ступенів Полтавської районної ради

27.06.2018

Договір


                         

ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                           Голова районної райдержадміністрації

       І.Р.Карімов

14.05.2018 р.

Графік

виїзних прийомів громадян

управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації

з метою інформування населення Полтавського району про

порядок призначення субсидій з 1 травня 2018 року

 

№ п/п

Назва сільської ради

Дата виїзного прийому

Години

виїзного

прийому

 

Місце проведення

1

Абазівська

31.05.208

14-30

Будинок культури

2

Бричківська

23.05.2018

11-30

Будинок культури

3

Валківська

29.05.2018

12-30

Сільська рада

4

Гожулівська

29.05.2018

10-00

Будинок культури

5

Заворсклянська (ОТГ)

31.05.2018

11-30

Будинок культури

6

Пальчиківська

31.05.2018

16-00

Сільська рада

7

Ковалівська

30.05.2018

08-30

Будинок культури

8

Коломацька

06.06.2018

9-00

Сільська рада

9

            Василівське

         відділення

05.06.2018

14-00

Сільська рада

10

Мачухівська (ОТГ)

17.05.2018

13-30

Будинок культури

11

     Калашкиківське

    відділення

17.05.2018

15-00

Будинок культури

12

     Судіївське

      відділення.

17.05.2018

16-00

 

Будинок культури

13

Надержинщинська

30.05.2018

11-30

Божківський будинок культури

14

Нестеренківська

06.06.2018

14-00

Сільська рада

15

Новоселівська

30.05.2018

10-00

Будинок культури

16

Рунівщинська

06.06.2018

13-00

Будинок культури

17

Сем’янівська

23.05.2018

10-00

Сільська рада

18

Степненська

05.06.2018

15-00

Сільська рада

19

Супрунівська

18.05.2018

13-30

Будинок культури

20

Тахтаулівська

23.05.2018

8-30

Сільська рада

21

Терешківська (ОТГ)

31.05.2018

8-30

Сільська рада

22

         Микільське

         віділення

31.05.2018

10-00

 

Сільська рада

23

Черкасівська

06.06.2018

10-00

Сільська рада

24

Чорноглазівська

29.05.2018

11-15

Сільська рада

25

Щербанівська  (ОТГ)

16.05.2018

11-00

Районний будинок культури

26

         с. Розсошенці

16.05.2018

9-30

Приміщення актового залу СУГРЕ, с.Розсошенці

27

       Тростянецьке

        відділення.

16.05.2018

14-00

 

Сільська рада

 

Начальник управління соціального

захисту населення райдержадміністрації                              О.Б.Носенко

 

Відомість про проведення повідомної реєстрації колективних договорів за жовтень-грудень 2017 року

п/п

Назва суб’єкта колективного договору

Дата реєстрації

Прим.

1.

ВСП «Полтавський центр механізації колійних робіт»

20.10.2017

Зміни

2.

Комунальна організація (установа,заклад) «Спільна архівна установа Полтавського району»

20.10.2017

Зміни

3.

Полтавський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

21.11.2017

Зміни

4.

Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області

05.12.2017

Зміни

5.

Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області

08.12.2017

Зміни

6.

Полтавська районна державна адміністрація

29.12.2017

Договір

 

Наверх ↑