Вакансії

Версія для друкуВерсія для друку

Полтавська райдержадміністрація оголошує проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації райдержадміністрації.

Документи приймаються з 12.09.2017 по 26.09.2017 року.

УМОВИ проведення конкурсу


Полтавська райдержадміністрація оголошує проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста апарату райдержадміністрації

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста апарату   Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області


 

Фінансове управління Полтавської райдержадміністрації оголошує конкурс на зайняття тимчасово вакантної посади - головного спеціаліста бюджетного відділу. 

Документи приймаються з 31 травня по 14 червня 2017 року.

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки    

1) підготовка розпоряджень  на фінансування  з районного бюджету  на  утримання установ Полтавського району,  субвенції  державному бюджету, субвенції на сільські ради  Полтавського району;

2) підготовка довідки  про зміни  до помісячного розпису  асигнувань головних розпорядників коштів районного бюджету;

3) підготовка квартальної звітність про чисельність  працівників  бюджетних установ району та сільських рад, чисельність працівників органів місцевого самоврядування;

4) внесення до програмного забезпечення АІС «Місцеві бюджети» змін до показників районного та сільських бюджетів відповідно до прийнятих рішень місцевих рад;

5) підготовка щомісячних інформацій щодо оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та закладів освіти Полтавського району;

6) підготовка квартальної звітності щодо видатків з державного бюджету на виплату допомоги  сім’ям з дітьми, малозабезпеченим  сім’ям з дітьми, інвалідам  з дитинства , дітям – інвалідам,   тимчасової допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок  психічного розладу;

7) підготовка звітності щодо обсягу видатків місцевих бюджетів на оздоровлення та відпочинок дітей по Полтавському району;

8) складання реєстрів актів звіряння для проведення розрахунків по погашенню заборгованості по комунальних підприємствах Полтавського району.

Умови оплати праці                           

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строково, до фактичного виходу основного працівника на період соціальної відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

3) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агенства з питань державної служби. Документи приймаються до 16:00, 14 червня 2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

 16 червня 2017 року, початок о 10.00 год., за адресою: м.Полтава, вул. Шевченка, 7, фінансове управління РДА.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дмитренко Наталія Василівна, тел. (05322) 2-15-73, fin24@finpl.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги*

1

Освіта

Вища освіта не нижче бакалавра, молодшого бакалавра.

2

Досвід роботи

Без вимог.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

11) Конституція України;

2) Закон України "Про державну службу";

3) Закон України "Про запобігання корупції";

4) Закон України “Про доступ до публічної інформації“;

5)  Закон України “Про місцеві державні адміністрації“;

6) Бюджетний кодекс України.

2

Професійні чи технічні знання

Освіта  економічна.

1) Бюджетний кодекс України;

2) Податковий кодекс України;

3) Закон України "Про Державний бюджет";

4) Закон України “Про звернення громадян“;

5) Закон України “Про доступ до публічної інформації“;

6) нормативно-правові акти, що регулюють організацію та порядок ведення загального діловодства та архівної справи;

7) правила ділового етикету та ділової мови.

3

Якісне виконання поставлених завдань

1)      вміння працювати з інформацією;

2)      орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3)      вміння вирішувати комплексні завдання;

4)      вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

4

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими.

5

Сприйняття змін

1)      виконання плану змін та покращень;

2)      здатність приймати зміни та змінюватись.

 

6

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

7

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація та саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.


Полтавська районна державна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - державного реєстратора відділу державної реєстрації Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області.

Документи приймаються з 18 квітня по 02 травня 2017 року.

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - державного реєстратора відділу державної реєстрації Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки    

1) виконання повноважень державного реєстратора відповідно до положень Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”;

2) перевірка документів на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

3) проведення реєстраційних дій (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

4) ведення Єдиного державного реєстру;

5) ведення реєстраційних справ;

6) повідомлення правоохоронних органів щодо наявності сумнівів щодо справжності поданих заявником документів;

7) здійснення інших повноважень, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

8) представництво інтересів у судових органах, які надаються законом позивачу, відповідачу, третій особі;          

9) здійснення інших дій, передбачених законодавством;

10) виконання доручень голови Полтавської районної державної адміністрації;

11) розгляд звернення громадян з питань, що належать до його компетенції, виявлення та усунення причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян.

 

Умови оплати праці                           

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агенства з питань державної служби. Документи приймаються до 17:00, 02 травня 2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

05 травня 2017 року, початок о 10.00 год., за адресою: м.Полтава, вул. Шевченка, 5, каб. 24.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Степенко Олена Валентинівна, тел. (0532) 56-35-41, orgvidpoltavarda@meta.ua

Вимоги до професійної компетентності

І.    ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ*

1

Освiта

вища

Ступiнь вищої освiти

молодший бакалавр або бакалавр

2

Стаж роботи (тривалiсть у роках, у тому числi на посадах певної категорiї)

не потребує

3

Володiння мовами

вiльне володiння державною мовою

ІІ.  СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Знання законодавства

1) Конституцiя України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобiгання корупцiї»;  4) Закон України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухомого майна та їх обтяжень”.

2

Професiйнi знання

освіта вища, за спеціальністю правознавство, стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років, відповідно до Закону України ”Про державну реєстрацію речових прав на нерухому майно та їх обтяжень” від 01.07.2004 р. № 1952 та наказу Міністерства юстиції України ”Про врегулювання відносин, пов’язаних із статусом державного реєстратора” від 29.12.2015 № 2790/5

3

Якiсне виконання поставлених завдань

а) вміння працювати з інформацією;

б) вміння ефективно використовувати ресурси

4

Командна робота та взаємодiя

вміння ефективної координації з іншими

5

Сприйняття змiн

а) виконання плану змiн та покращень;

б) здатнiсть приймати змiни та змiнюватись

6

Технiчнi вмiння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та офісну техніку

7

Особистiснi компетенцiї

а) відповідальність;

б) системність і самостійність у роботі.


 


Фінансове управління Полтавської районної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади державної служби категорії "В", головного спеціаліста бюджетного відділу, на строк відсутності основного працівника на період соціальної відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, до дня фактичного виходу.

Документу приймаються з 23 лютого по 09 березня 2017 року. 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області

Загальні умови

Посадові обов’язки    

1) внесення до програмного забезпечення АІС «Місцеві бюджети» змін до показників районного та сільських бюджетів відповідно до прийнятих рішень місцевих рад;

2) складання розпису видатків  на утримання Полтавської районної державної адміністрації та її відділів;

3) доведення лімітів  та прийом кошторисів, планів асигнувань, штатних розписів  з розрахунками  до них;

4) узагальнення бюджетного запиту на наступний бюджетний рік по Полтавській райдержадміністрації для подання його до Департаменту фінансів Полтавської облдержадміністрації;

5) узагальнення та перевірка правильності складання кошторисів, планів асигнувань, штатних розписів по державному бюджету відділів та установ Полтавської райдержадміністрації;

6) підготовка звітності  про заборгованість  по соціальним виплатам  державного та місцевих бюджетів;

7) підготовка інформацій про стан фінансування соцвиплат за захищеними статтями видатків, про стан розрахунків за енергоносії та житлово-комунальні послуги, інформації щодо фактично зайнятої чисельності по Полтавській райдержадміністрації:

8) підготовка проектів розподілу коштів по державному бюджету по Полтавській районній державній адміністрації.

9) підготовка проектів розпоряджень голови райдержадміністрації  з питань бюджету;

10) підготовка листів до райдержадміністрації, районної ради та Департаменту фінансів обласної державної адміністрації з питань бюджету;

12) підготовка проектів розпоряджень про виділення коштів з районного бюджету по місцевому бюджету.

Умови оплати праці                            

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строково, до фактичного виходу основного працівника на період соціальної відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, танадає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агенства з питань державної служби. Документи приймаються до 16:00, 09 березня 2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

14 березня 2017 року, початок о 14.00 год., за адресою: м.Полтава, вул. Шевченка, 7, фінансове управління РДА.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дмитренко Наталія Василівна, тел. (05322) 2-15-73, fin24@finpl.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги*

1

Освіта

Вища освіта не нижче бакалавра, молодшого бакалавра.

2

Досвід роботи

Без вимог.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

11) Конституція України;

2) Закон України "Про державну службу";

3) Закон України "Про запобігання корупції";

4) Закон України “Про доступ до публічної інформації“;

5)  Закон України “Про місцеві державні адміністрації“;

6) Бюджетний кодекс України.

2

Професійні чи технічні знання

Освіта  економічна.

1) Бюджетний кодекс України;

2) Податковий кодекс України;

3) Закон України "Про Державний бюджет";

4) Закон України “Про звернення громадян“;

5) Закон України “Про доступ до публічної інформації“;

6) нормативно-правові акти, що регулюють організацію та порядок ведення загального діловодства та архівної справи;

7) правила ділового етикету та ділової мови.

3

Якісне виконання поставлених завдань

1)      вміння працювати з інформацією;

2)      орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3)      вміння вирішувати комплексні завдання;

4)      вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

4

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими.

5

Сприйняття змін

1)      виконання плану змін та покращень;

2)      здатність приймати зміни та змінюватись.

6

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

7

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація та саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Полтавська районна державна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору з питань опіки, піклування, усиновлення, та інших форм сімейного влаштування служби у справах дітей Полтавської районної держаної адміністрації Полтавської області, тимчасово на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Документи приймаються з 20 лютого по 06 березня 2017 року. 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору з питань опіки, піклування, усиновлення, та інших форм сімейного влаштування служби у справах дітей Полтавської районної держаної адміністрації Полтавської області.

Загальні умови

Посадові обов’язки    

Несе відповідальність за реалізацію державної політики у сфері соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в т.ч. дітей, які навчаються в інтернатних закладах на повному державному утриманні, спеціалізованих будинках дитини, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу; осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; готує документи та забезпечує влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї, в інтернатні заклади на повне державне утримання, у спеціалізовані будинки дитини; веде документацію з питань усиновлення, готує державну статистичну звітність, анкети дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування; здійснює захист житлових та майнових прав дітей; відповідає за здійснення контролю за діяльністю органів опіки та піклування при виконкомах сільських рад у частині соціально-правового супроводу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, захисту їх прав, законних інтересів, їх житлових та майнових прав; вирішує питання навчання та працевлаштування дітей зазначеної категорії; має доступ до бази ЕІАС «ДІТИ», бере участь у судових засіданнях при розгляді справ, які стосуються соціально-правового захисту дітей, в т.ч. дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, захисту їх житлових  та майнових прав; несе відповідальність за встановлення юридичного статусу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; відповідає за ведення електронного обліку дітей, які перебувають на обліку у службі дітей райдержадміністрації: дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів (дитячих містечок); вживає заходів щодо поліпшення на відповідній території становища дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, їх соціальному захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку.

Умови оплати праці                           

Посадовий оклад – 3850 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, танадає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агенства з питань державної служби. Документи приймаються до 17:00, 06 березня 2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

14 березня 2017 року, початок о 11.00 год., за адресою: м.Полтава, вул. Шевченка, 5, каб. 24.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Степенко Олена Валентинівна, тел. (0532) 56-35-41, orgvidpoltavarda@meta.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги*

1

Освіта

вища, не нижче ступеня магістра .

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України "Про державну службу";

3) Закон України "Про запобігання корупції";

4) Закон України “Про доступ до публічної інформації“;

5)  Закон України “Про місцеві державні адміністрації“;

6) Бюджетний кодекс України.

2

Професійні чи технічні знання

1) Сімейний кодекс України;

2) Закон України “Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”;

3) Закон України “Про охорону дитинства”;

4) Закон України “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”;

5) Закон України “Про попередження насильства в сім’ї”.

3

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів.

4

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2)  ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3)  вміння працювати з великими масивами інформації;

4) вміння працювати при багатозадачності;

5) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

5

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) відкритість.

6

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін.

7

Управління організацією роботи та персоналом

Організація та контроль роботи, управління проектами та якісним обслуговуванням, вміння працювати в команді та керувати командою, вміння розв’язання конфліктів.

8

Особисті компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Наверх ↑